Technicka podpora

From: Graphics <graphics (zavinac)>
Date: 20. 06. 2005, 21:42 CEST
Tak jsem si dnes zase pekne zanadaval na podporu legalnich uzivatelu PC. 
Resil jsem problem se zaspywarovanym pocitacem meho kolegy. Po leceni 
programy typu AdAware a Spyboot jsem zrestartoval pocitac a po nebehnuti 
systemu WXP se objevila hlaska o nutne aktivaci OS. Jakakoliv moznost volby 
opet skoncila stejnou hlaskou o nutne aktivaci a prihlaseni do systemu 
neprobehlo. V nouzovem rezimu zase nelze onu "bajecnou" aktivaci provest. 
Nekolikere pokusy o volani na informacni linku (Technicka podpora) 
Microsoftu skoncili hlaseni o nedostupnosti linky. Behem 3 hodin se mi 
nepodarilo dovolat. Aktivacni linka se mnou odmitla problem resit (pry musim 
videt ID pocitace a pokud se neobjevuje, tak mi nema co rict). Pokusil jsem 
tedy zavolat na informacni linku vyrobce pocitace Lynx. U prestoze jsem 
volal v dobe provozu teto linky (10:30 dopoledne) byl jsem automatem odkazan 
na pracovni dobu informacni linky. Vzhledem k tomu, ze bylo nutne zajistit 
neprodlene zprovozneni pocitace a nenasel jsem zpusob jak hlaseni o aktivaci 
obejit, musel jsem pristoupil k opetovne reinstalaci celeho systemu. Problem 
byl vyresen a ja ted jen premyslim jake vyhody mi vlastne prinasi ona 
vyhodna technicka podpora vyrobce software a hardware. Jen tak mimochodem, 
nevite jak podobny pripad s aktivaci priste resit?

Pavel 
Received on Mon, 20 Jun 2005 21:42:15 +0200

This archive was generated by hypermail 2.1.8 : 20. 06. 2005, 21:42 CEST