Tak jsem si dnes zase pekne zanadaval na podporu legalnich uzivatelu PC. Resil jsem problem se zaspywarovanym pocitacem meho kolegy. Po leceni programy typu AdAware a Spyboot jsem zrestartoval pocitac a po nebehnuti systemu WXP se objevila hlaska o nutne aktivaci OS. Jakakoliv moznost volby opet skoncila stejnou hlaskou o nutne aktivaci a prihlaseni do systemu neprobehlo. V nouzovem rezimu zase nelze onu "bajecnou" aktivaci provest. Nekolikere pokusy o volani na informacni linku (Technicka podpora) Microsoftu skoncili hlaseni o nedostupnosti linky. Behem 3 hodin se mi nepodarilo dovolat. Aktivacni linka se mnou odmitla problem resit (pry musim videt ID pocitace a pokud se neobjevuje, tak mi nema co rict). Pokusil jsem tedy zavolat na informacni linku vyrobce pocitace Lynx. U prestoze jsem volal v dobe provozu teto linky (10:30 dopoledne) byl jsem automatem odkazan na pracovni dobu informacni linky. Vzhledem k tomu, ze bylo nutne zajistit neprodlene zprovozneni pocitace a nenasel jsem zpusob jak hlaseni o aktivaci obejit, musel jsem pristoupil k opetovne reinstalaci celeho systemu. Problem byl vyresen a ja ted jen premyslim jake vyhody mi vlastne prinasi ona vyhodna technicka podpora vyrobce software a hardware. Jen tak mimochodem, nevite jak podobny pripad s aktivaci priste resit? PavelReceived on Mon, 20 Jun 2005 21:42:15 +0200
This archive was generated by hypermail 2.1.8 : 20. 06. 2005, 21:42 CEST