Technik IS napsal(a): > Asi sis ho dal stahovat do společné složky - Lokální. > Dej si Nastavení účtů -> Nastavení serveru -> tlačítko Rozšířené > a tady zaškrtni Doručená pošta pro tento účet. > A to je vše. > > RAD > > > mike napsal(a): > >> Zdravim, >> >> dnes som si pridal jeden novy ucet do thunderbird ale stalo sa to, ze >> on sice tam teraz je.. ale nema tam vytvorenu ziadnu zlozku na >> spravy.. Nachadza sa pod vypisom uctov, da sa spravy z neho >> stiahnut.. akurat neviem kam sa ukladaju, pretoze zlozka pre neho >> neexistuje.. Uz som skusil i cely thunderbird preinstalovat.. aj ten >> samotny ucet.. ale robi to stale.. >> Kazda rada dobra rada.. vopred vdaka.. uz fakt si neviem rady.. :/ >> >> sW > > dakujem.. vidno ze mam tento program este kratko a sa v nom nevyznam.. > este raz vdaka.. SWReceived on Mon, 06 Jun 2005 12:22:01 +0200
This archive was generated by hypermail 2.1.8 : 06. 06. 2005, 12:22 CEST