On Sat, 22 Jan 2005 16:53:30 +0100, Pepa David <pepanydos@gmail.com> wrote: > Máte někdo zkušenosti s reklamací u tohoto připojení? Mám Eurotel Data > Nonstop a není vyjímkou, že se spojení přeruší a i půl dne se nemohu > přihlásit. Přitom modem ukazuje signál slušný, reset PC ani modemu > nepomáhá. Na tisícovku měsíčně to nejede dvakrát nejlépe. Asi mě > vyhazují na ústředně. přitom žádná enormní data nastahuju. Při tomto > superrychlém 28kbps to ani nejde :-(. > Nereklamoval jste to někdo, jaký je postup? > pepanydos ETDN používám a zatím jsem ho reklamoval pouze mailem. Nechat tam měsíc modem, být bez připojení a platit přitom paušál mě zrovna moc nelákalo. Spojení mi pravidelně padalo, pokud jsem plnou rychlostí stahoval víc než 20MB. Když však stahovacímu programu snížím rychlost o 10-20%, tak to padat přestane. Navazování spojení mám nastaveno na 30s po pádu. Zpravidla mi to naběhne na třetí pokus, do 2 minut tedy běžím dál. Kdysi jsem měl problémy, když jsem zahazoval pingy od operátora - zkus se mrknout do firewallu. Kit -- Ing. Vlastimil Pospíchal http://www.hoteldrnholec.czReceived on Sat, 22 Jan 2005 17:09:43 +0100
This archive was generated by hypermail 2.1.8 : 22. 01. 2005, 17:09 CET