Re: Gembird USB 1.1

From: Wizradus Konferus <wizrad (zavinac)>
Date: 17. 01. 2005, 19:33 CET
Omlouvám se, že neodpovídám přímo na dotaz, ale je vůbec jisté,
že v té prodejně fungovaly všechny porty? Nevzali to do dílny a
pak řekli, že je vše v pořádku? Nebo odvedli pozornost?

Wizrad

Blanka Ulaherová napsal(a):

>Kupila som si Gembird USB 1.1 - vid
> http://www.zive.sk/h/TestCentrum/AR.asp?ARI=109559&CAI=2180
>
>Doma som zistila, ze mi funguje len jeden zo styroch portov a to na nezvisle
>na dvoch PC - jeden s Win98 a druhy s Win2000 Professional. Isla som ho dnes
>reklamovat do predajne, ale tam fungovali vsetky porty - odskusali na dvoch
>pocitacoch - takze mi reklamaciu neuznali. Nedalo mi to a vyskusala som
>Gembird v praci na 3 roznych PC s Win 2000Professional, na ktorych fungoval
>opat len ten jeden port. Tak som zbehla do konkurencnej predajne a poprosila
>odbornikov o odskusanie - na Win XP opat fungoval len ten stary znamy port.
>
>Kde moze byt chyba a ako mam postupovat pri reklamacii? Mna  neuspokojuje,
>ze v tej predajni to funguje, lebo potrebujem, aby mi Hub fungoval hlavne
>doma.
>
>Dakujem
>
>Blanka
>
Received on Mon, 17 Jan 2005 19:33:59 +0100

This archive was generated by hypermail 2.1.8 : 17. 01. 2005, 19:34 CET