Omlouvám se, že neodpovídám přímo na dotaz, ale je vůbec jisté, že v té prodejně fungovaly všechny porty? Nevzali to do dílny a pak řekli, že je vše v pořádku? Nebo odvedli pozornost? Wizrad Blanka Ulaherová napsal(a): >Kupila som si Gembird USB 1.1 - vid > http://www.zive.sk/h/TestCentrum/AR.asp?ARI=109559&CAI=2180 > >Doma som zistila, ze mi funguje len jeden zo styroch portov a to na nezvisle >na dvoch PC - jeden s Win98 a druhy s Win2000 Professional. Isla som ho dnes >reklamovat do predajne, ale tam fungovali vsetky porty - odskusali na dvoch >pocitacoch - takze mi reklamaciu neuznali. Nedalo mi to a vyskusala som >Gembird v praci na 3 roznych PC s Win 2000Professional, na ktorych fungoval >opat len ten jeden port. Tak som zbehla do konkurencnej predajne a poprosila >odbornikov o odskusanie - na Win XP opat fungoval len ten stary znamy port. > >Kde moze byt chyba a ako mam postupovat pri reklamacii? Mna neuspokojuje, >ze v tej predajni to funguje, lebo potrebujem, aby mi Hub fungoval hlavne >doma. > >Dakujem > >Blanka >Received on Mon, 17 Jan 2005 19:33:59 +0100
This archive was generated by hypermail 2.1.8 : 17. 01. 2005, 19:34 CET