Re: zkušenost s eshopem http://eshop.6net.cz

From: horeni <horeni (zavinac)>
Date: 28. 10. 2004, 09:53 CEST
----- Original Message -----
From: "Tomáš Vymětal" <vymetalt@snt.cz>
To: <servis-internet@nawebu.cz>
Sent: Tuesday, October 26, 2004 9:00 PM
Subject: Re: zkušenost s eshopem http://eshop.6net.cz


> Službu poskytuje CP nikoliv formou doručovatelů.. je nutné dojít s
lístkem,
> prokázat totožnost, možná vyplnit nějakou žádost (po mě nikdy nikdo nic
> nechtěl) a většinou přejít k nějakému zvláštnímu okénku (mě si pozvou do
> skladu), tam většinou za dozoru minimálně dvou pracovníků (z čehož jeden
je
> vedoucí směny) ten obvykle nejnižší rozbaluje balík a dle Vašich požadavků
> zjišťuje co je co. Nevím jak jinde, mě zatím do balíku nepovolili osobně
> chmatat, vždy chtěli vědět co tam má být, kolik kusů atd. Když balík
> obsahuje DL, pak je ideální stav kontrolovat jej s fyzickým stavem a pak
> tím, co tam skutečně má být. Když kdykoliv cokoliv nesedí, posílám zpět,
> nebo nechám ležet na poště, s tím, že nechám dodavatele zaujmout k
problému
> stanovisko.
>
> T.V.
>
>
> ----- Original Message -----
> From: "Jan Waleczek" <waleczek@quick.cz>
> To: <servis-internet@nawebu.cz>
> Sent: Tuesday, October 26, 2004 8:26 PM
> Subject: Re: zkušenost s eshopem http://eshop.6net.cz
>
>
> > Máš s touto službou už nějaké zkušenosti? Asi to bude placená služba,
ale
> > vyplatí se. Už vidím pošťačku jak se tváří při rozbalování balíku :-))
> >
> >
> > J.W.
> >
> > > Nerad bych označoval konferující za "debily", ale pošta už nějakej ten
> > pátek
> > > nabízí službu rozbalení dobírkovýho balíku pod dohledem (resp. vy
> > dohlížíte,
> > > jak ho pošťačka rozbaluje), takže nechápu magory, kteří platí za cihly
a
> > pak
> > > se diví !?
> > >
> > > T.V.
> > >
> >
> >
> >
> > ===================================================== reklama =====
> > Jak usetrit za telefon?
> > Chtete snizit sve naklady za telefonni linku a nevite, jak na to?
> > Vice na http://telefon.lupa.cz/
> > ===================================================================
> >
> > --
> > -- Konference: SERVIS ------ Pravidla: http://pravidla.kab.cz/ --
> > -- Archiv, instrukce pro odhlaseni: http://internet.nawebu.cz/ --
> > -- Konference Internet Info, s.r.o. ----- http://www.iinfo.cz/ --
> >
>
>
>
> ===================================================== reklama =====
> Jak usetrit za telefon?
> Chtete snizit sve naklady za telefonni linku a nevite, jak na to?
> Vice na http://telefon.lupa.cz/
> ===================================================================
>
> --
> -- Konference: SERVIS ------ Pravidla: http://pravidla.kab.cz/ --
> -- Archiv, instrukce pro odhlaseni: http://internet.nawebu.cz/ --
> -- Konference Internet Info, s.r.o. ----- http://www.iinfo.cz/ --
>
Toto je oficiální vyjádření České pošty:

Dobrý den,

lituji, ale se zásilkou je možno manipulovat až po převzetí, tj. po
uhrazení váznoucí dobírkové částky
a stvrzení přijetí svým podpisem.
V případě zboží na dobírku doporučuji pečlivě zvažovat serióznost
zasílatelského subjektu.

S pozdravem

Česká pošta, s.p.
Informační pracoviště
Eva Šindlerová
Received on Thu, 28 Oct 2004 09:53:36 +0200

This archive was generated by hypermail 2.1.8 : 28. 10. 2004, 09:59 CEST