Re: Re[2]: Vrácenívýrobku

From: Kit <vpospichal (zavinac)>
Date: 24. 10. 2004, 06:49 CEST
On Fri, Oct 22, 2004 at 21:29:10 +0200, Graphics wrote:
> > Neplati to tusim jenom u produktu "dusevniho vlastnictvi", tj. SW atd.
> Zakaznik vsak zbozi musi vratit neposkozene, v puvodnim obalu a tusim ze i
> bez znamky opotrebeni!

Není tam náhodou i "nerozbalené"? To by vyřešilo mnohé diskuse.

> Nevim jak v pripade naistalovaneho nebo dodavaneho software k PC zajistis,
> ze ho zakaznik nepouzil (napr. nezkopiroval). Myslim si, ze prave v tomto
> pripade neni narok na vraceni zbozi.
> Pavel

Pokud to PC donesu v původním obalu zalepené originální páskou výrobce
nebo obchodníka, tak by neměl být problém. Totéž se softwarem. Když ho
vrátí zpět v zapečetěném stavu, riziko použití nebo zkopírování je
minimální.

V ostatních případech bych to viděl jako dobrou vůli obchodníka.

Kit
-- 
Ing. Vlastimil Pospíchal
http://www.hoteldrnholec.cz
Received on Sun, 24 Oct 2004 06:49:35 +0200

This archive was generated by hypermail 2.1.8 : 24. 10. 2004, 06:50 CEST