On Fri, Oct 22, 2004 at 21:29:10 +0200, Graphics wrote: > > Neplati to tusim jenom u produktu "dusevniho vlastnictvi", tj. SW atd. > Zakaznik vsak zbozi musi vratit neposkozene, v puvodnim obalu a tusim ze i > bez znamky opotrebeni! Není tam náhodou i "nerozbalené"? To by vyřešilo mnohé diskuse. > Nevim jak v pripade naistalovaneho nebo dodavaneho software k PC zajistis, > ze ho zakaznik nepouzil (napr. nezkopiroval). Myslim si, ze prave v tomto > pripade neni narok na vraceni zbozi. > Pavel Pokud to PC donesu v původním obalu zalepené originální páskou výrobce nebo obchodníka, tak by neměl být problém. Totéž se softwarem. Když ho vrátí zpět v zapečetěném stavu, riziko použití nebo zkopírování je minimální. V ostatních případech bych to viděl jako dobrou vůli obchodníka. Kit -- Ing. Vlastimil Pospíchal http://www.hoteldrnholec.czReceived on Sun, 24 Oct 2004 06:49:35 +0200
This archive was generated by hypermail 2.1.8 : 24. 10. 2004, 06:50 CEST