Re: Vrácení výrobku

From: <pokornyj (zavinac) atlas.cz>
Date: 22. 10. 2004, 18:19 CEST
No tohle teda urcite v zakone neni
Jedine co je tam je ze pokud si neco koupil tak ze dotycnou vec nevidel, 
nemohl si ji vyzkouset
(jedna sa o nakup po telefonu, z katalogu, pres internet)
tak potom ma moznost vratit do 14 dni bez udani duvodu

JP

----- Original Message ----- 
From: "Marek Mikus" <mikus@mail.cz>
To: <servis-internet@nawebu.cz>
Sent: Friday, October 22, 2004 5:02 PM
Subject: Re: Vrácení výrobku


Zdravim,

q>> Ne.je jen na prodejci jestli to vrati.Vetsina obchodu nabizi moznost
q>> vraceni do urcite doby,ale pokud to prosvihl ma smulu.

> Takže žádnou právní možnost nemá? - to PC koupil včera.

standardne to nabizi pouze velke hzpermarkety, napr. v Tescu je mozne
vratit PC do tydne, duvod je nezajima.

IMHO zakon pamatuje na pripad, ze je zbozi prodano mimo provoznu
prodejce napr, na nejake akci, tam je take tyden bez udani duvodu.
Ale pokud tomu vyrobku nic neni a obchodnik moznost vraceni nenabizi,
neni myslim zadna moznost ho prinutit, aby vratil penize.


-- 
S pozdravem,
 Marek Mikus
 mikus@mail.cz



===================================================== reklama =====
Jak usetrit za telefon?
Chtete snizit sve naklady za telefonni linku a nevite, jak na to?
Vice na http://telefon.lupa.cz/
===================================================================

-- 
-- Konference: SERVIS ------ Pravidla: http://pravidla.kab.cz/ -- 
-- Archiv, instrukce pro odhlaseni: http://internet.nawebu.cz/ -- 
-- Konference Internet Info, s.r.o. ----- http://www.iinfo.cz/ -- 
Received on Fri, 22 Oct 2004 18:19:15 +0200

This archive was generated by hypermail 2.1.8 : 22. 10. 2004, 18:19 CEST