muj provider treba neodepisuje na emaily ;-) ale vazne vubec. at posilam na support, nebo na obchodni oddeleni ci info, tak si hraji na mrtveho brouka... kdyz mi neco rusilo net a vubec to nejelo, tak jsem o tom sepsal podrobnou zpravu + co si myslim ze by to mohlo rusit a jejich odpoved - zadna. nic. a net se sam od sebe vzdy nejak zase da dohromady..... :-/ no a posledni email co jsem jim posilal byl, zda bych si mohl za nejaky ten gros pozmenit reverzni zaznam - absolutne bez zajmu, zadna odpoved..... kdyby aspon napsali "jen nam lito, ale to nepujde" - ale oni ne :-( myslim si o tomhle "velkem" providerovi sve..... > hezky den vsem, > chtel jsem se zeptat zda je nize popisovany stav normalni a zazivate ho také > nebo jestli si mam hledat jineho poskytovatele: > asi cca 3/4 roku, mikrovlnka, LAMplus (www.vasesit.cz) zpocatku nebyli > schopni asi 1/2 roku diagnostikovat zavadu (neustale padani/restarty site) > nasledne zjistili, ze napojili napajeni hubu na napajeni ventilatoru (vetrak > v dome, kazdej kdo se sel vys.rat mi restartoval sit), zcela bezne volam > minimalne jednou tydne, ze nejde sit (vľdy je to pro ne senzacni novinka!), > pak to zase sprovozni. > Celkove lze rict, ze není problem se siti (rychlost i kvalita jsou dobry), > ale ty lidi! to je material ;o( > napr.se něco se domluvi po telefonu, ale pak to stejne zase nefunguje, musí > se tam vľdy znova zavolat, pripomenout, vse dokola vysvetlovat, nikdo nic > nevi, pokazdy mluvim s nekym jinym, proste jak s malymi detmi. Nic není > problem, jen si to vsechno clovek musí delat sam ;o( (proste zrejme typicky > cesky pristup - flinkarna, lhostejnost, nezajem?) > Skoro mam podezreni jestli to není dcerinka Ceskyho Telekomu? > jak je to u vas? diky vsem (za soustrast) ;o) > > Solverino ;o)Received on Thu, 10 Jun 2004 19:19:19 +0200
This archive was generated by hypermail 2.1.8 : 10. 06. 2004, 19:18 CEST