Ahoj - - jsa "odkojen" aplikaci OUTLOOK EXPRESS, rozhodl jsem se odzkouset vyse zminovaneho klienta ( zaujal mne vzhledem a tim, ze umi "bojovat" se spamem ) a chci poprosit o zodpovezeni nekolika otazek : 1. Dam-li VYZVEDNOUT ( jako ODESL/PRIJM. v OE ), potreboval bych, aby vyskocilo okno tlf pripojeni. V OE to tak bylo... Jde to nekde nastavit ? Nebo se musim nejdrive pripojit a potom teprve otevrit THUNDERBIRD ? 2. Mam 2 ucty ( TISCALI a SERVERY ). Dam-li VYZVEDNOUT, vzdy se to vaze jen k jednomu uctu. Musim proto "vyzvedavat" nejdrive napr. TISCALI a potom zvlast SERVERY. Slo by to nejak najednou ? 3. Jsem zvykly mit slozky DORUC.POSTA/ POLEMIKA + SERVIS + ZACATECNICI + NABIDKY FIREM + atd... , do kterych se mi tridi v OE posta zasilana na 2 adresy. Nastaveni filtru je vzdy zvlast jen k jednomu z tech uctu. Pro konference sice pouzivam jen jednu adresu ( pod TISCALI ), ale pouzival-li bych jinou ( pod SERVERY ), musim nastavovat filtry pro kazdy ucet zvlast. Je to tak spravne ? Musim ? 4. Po delsi ( jak-kdy-cca 3hodiny ) necinnosti pocitace ( W-XPp ) chci otevrit THUNDERBIRD , ale okno aplikace nevyskoci... Ve SPRAVCI ULOH je ovsem THUNDERBIRD.EXE spusteny. Okno se neobjevi ani v pripade, ze dam UKONCIT VSECHNY PROCESY s aplikaci spojene a nasledne opet zkousim aplikaci spustit. Musim restartovat PC ( toto se mi stavalo napr. i u ZONER MEDIA EXPLORERu... ). Kde muze byt chyba ? Snad jsem to napsal srozumitelne a prominte, ze tento dotaz nepokladam v ZACATECNICICH - ale zde se mi mozna dostane rychlejsi odpovedi. Dik za pochopeni... Zdravi Ante.Received on Mon, 12 Apr 2004 20:33:16 +0200
This archive was generated by hypermail 2.1.8 : 12. 04. 2004, 20:33 CEST