j.krajdl@tiscali.cz <j.krajdl@tiscali.cz>: > Nekolikrat tu byl chvalen antispamovy program K9. Budiz pochvalen. > Nevi nekdo k cemu je ta zalozka Storage Area? Prvni zalozka "Recent Emails" obsahuje emaily ktere prosly pres K9, zobrazuje ktere oznacil jako spam, ktere ne a jake ma kazdy e-mail skore. Jedna se v podstate jen o kopie emailu, originaly uz obdrzel e-mailovy program. Aby to bylo prehledne, tak odsud lze e-maily buz primo smazat, nebo je presunout do "Storage Area". To se dela bud tlacitkem "Organize" a nebo to muze delat automaticky - zalozka Configuration -> Cleanup and Storage -> When Recen Emails are older than x day(s) and y hour(s) - Organize them (presunou se do Storage Area) nebo Delete them (rovnou se smazou). Podotykam ze porad mluvime o kopiich e-mailu, originaly ma klient. Storage Area se deli na dve slozky - good a spam. V Configuration si muzes nastavit kolik e-mailu se v kazde slozce ulozi (standardne tusim 500). Pak se vzdy starsi mazou. Nevim k cemu konkretne je Storage Area dobra, mozna si K9 ty e-maily jeste analyzuje (pochybuju o tom), mozna je to jen kdyz chces mit prehled co bylo a nebylo spam nekolik dni nazpet. I ve Storage Area lze prekvalifikovat emaily z dobreho na spam a naopak. > Kdyz jsem nedavno procital konferu, zjistil jsem (konecne) ze to jde > nastavit jako proxy pro mail klienta. Vrh jsem se do prenastavovani > Batu a po chvilince mi to bezproblemu slo. Jenze ja pracuju stylem > Ucet-Zobrazit zpravy na serveru. K9 mi oznacovalo jako spam zpravy > pouze stazene. Myslel jsem si, ze by to nebylo mozne, ale pokud si > stahnu hlavicky primo z K9 a zmacknu Score, tak > mi je to vsechno dobre oznaci. Jde nejak nastavit, aby to oznacovalo jen > stahovane hlavicky z Batu? > Diky za kazde nakopnuti! Nevim jestli te spravne chapu, ale doufam ze ano ;o) Predpokladam ze BAT si stahne ze serveru JEN hlavicky ktere filtrujes. K9 ale potrebuje CELY e-mail k tomu aby ho mohl analyzovat. Predmet a odesilatel mu k tomu proste nestaci ;o). Takze pokud chces ve svem klientovy jen pomoci hlavicek filtrovat zpravy musis K9 rict aby si stahnul CELY e-mail ale klientovy poslal JEN hlavicku. Z toho je jasne patrne ze stahovani hlavicek bude stahovat CELE zpravy (takze zadne urychleni, zadny mensi objem dat). Jediny co se zmeni je ze zpravy oznacene jako spam se nedostanou do tveho klienta ale jen do K9. Nikdy jsem to nepouzil, ale nastavuje se to na karte Advenced -> Translate "TOP n 0" commands into "RETR n". Jak to beha v praxi netusim, ale doufam ze K9 ten mail stahuje ze serveru jen jednou a priste posila nejakou kopii ze svoji cache. Pokud to nedela byla by to docela pakarna. http://www.keir.net/k9_advancedtab.html ---------- ranslate "TOP n 0" command into "RETR n" Some email program do not work in the expected manner when retrieving emails. These (fairly uncommon) email clients will retrieve emails in a two-stage process, sending a TOP n 0 POP3 command to first retrieve the email header followed later by a RETR n POP3 command to retrieve the entire header and email body. Instead of using the header information obtained from the RETR n command they use the stored version from the initial TOP n 0 command instead. This has the adverse effect of them not seeing the spam marker placed in the email header if K9 detects the message as being spam. Using the Translate "TOP n 0" command into "RETR n" will force K9 to perform a RETR n whenever it sees a TOP n 0 enabling it to properly analyze the full email and then pass back only the header section but with the [Spam] marker in place. ----------- -pp21-Received on Mon, 8 Mar 2004 16:49:10 +0100
This archive was generated by hypermail 2.1.8 : 08. 03. 2004, 16:49 CET