Re: Emailový klient

From: Josef Lorenc <lorenc.j (zavinac)>
Date: 28. 02. 2004, 13:56 CET
S tim jsem take zapasil. Po naistalovani AVG 7.0 a jeho integrace do Outloku
mi to po nejake dobe hlasilo ze se nemuze spojit, az po delsi dobe jsem
zjistil ze se me zmenilo heslo. Po zadani spravneho to fungovalo dosti
dlouho, ale jeste jednou se to objevilo. Zrizovatel tvrdil, ze to od nich
není, ze to muze byt vir. Ale cerstve aktualizovany AVG 7.0 nic nenasel. A
ted uz asi dva mesice to funguje bez problemu.
J.Lorenc
----- Original Message -----
From: "Ondřej Palas" <palasdacice@atlas.cz>
To: "Konference Servis" <servis-internet@nawebu.cz>
Sent: Saturday, February 28, 2004 1:35 PM
Subject: Emailový klient


Nazdar všichni, mám takový problém s Outlook Expresem. Vždy když chci
stáhnout příchozí poštu ze serveru, tak mi to hlásí abych opět zadal
uživatelské jméno a heslo ( jako že ho mám asi nesprávné heslo)
Já už jsem ho ale několikrát kontroloval a nemůžu zjistit  čem je chyba.
Jméno a heslo mám určitě správně.
předem děkuji za radu

dESTROYER
Received on Sat, 28 Feb 2004 13:56:05 +0100

This archive was generated by hypermail 2.1.8 : 28. 02. 2004, 13:56 CET