S tim jsem take zapasil. Po naistalovani AVG 7.0 a jeho integrace do Outloku mi to po nejake dobe hlasilo ze se nemuze spojit, az po delsi dobe jsem zjistil ze se me zmenilo heslo. Po zadani spravneho to fungovalo dosti dlouho, ale jeste jednou se to objevilo. Zrizovatel tvrdil, ze to od nich není, ze to muze byt vir. Ale cerstve aktualizovany AVG 7.0 nic nenasel. A ted uz asi dva mesice to funguje bez problemu. J.Lorenc ----- Original Message ----- From: "Ondřej Palas" <palasdacice@atlas.cz> To: "Konference Servis" <servis-internet@nawebu.cz> Sent: Saturday, February 28, 2004 1:35 PM Subject: Emailový klient Nazdar všichni, mám takový problém s Outlook Expresem. Vždy když chci stáhnout příchozí poštu ze serveru, tak mi to hlásí abych opět zadal uživatelské jméno a heslo ( jako že ho mám asi nesprávné heslo) Já už jsem ho ale několikrát kontroloval a nemůžu zjistit čem je chyba. Jméno a heslo mám určitě správně. předem děkuji za radu dESTROYERReceived on Sat, 28 Feb 2004 13:56:05 +0100
This archive was generated by hypermail 2.1.8 : 28. 02. 2004, 13:56 CET