Re: Upload

From: Marek Mikus <mikus (zavinac)>
Date: 11. 01. 2004, 21:31 CET
Zdravim,

>>   Jinak ale resenim je reklamace u providera. Nejaky problem tam
>> je, kvalita sluzby je snizena kdyz nefunguje upload. Tak at se
>> snazi to resit - bud odhalit (nebo presneji receni priznat)
>> problem se signalem nebo dokazat vypisem z routeru apod., ze je
>> to tim sdilenim. Jako test at pak vypne na nekolik dnu sdileni
>> a podobne. Takze reklamovat, ty mas jasny dukaz o nefunkcnosti
>> pripojeni, tak opak at dokazuje on.
>>
>> Mej se, KAB

> Diky za rady. Este som zistila dva ukazovatele - kvalita linky (Link
> Quality) 85 % a sila signalu (Signal Strength) 46 - 48 %. Je to postacujuce
> na fungovanie alebo na reklamaciu?

ono  hlavne bude zalezet na tom, co je ve smlouve za garance a jaka je
cena  linky.  Pokud  se jedna o Wi-fi a spoj neni az k vam zajistovany
providerem, pri zahlceni pasma 2,4 GHz by bylo s podivem, kdyby na tom
provider cokoliv garantoval. Jeste je dobre se ve smlouve podivat, zda
je  krome  pripadne  garance  pritomna  i  sankce v pripade nedodrzeni
kvality, setkal jsem se se dvouletou smlouvou, ktera mela 100% garanci
propustnosti,  ale  neobsahovala  zadnou  sankci v pripade nedodrzeni,
takze  uzivatel  nemohl vypovedet smlouvu ani kdyz mu to 14 dni v kuse
nejelo, protoze doba nefunkcnosti pro vypoved byla 30 dni.

-- 
S pozdravem,
 Marek Mikus                            
 mikus@mail.cz
Received on Sun, 11 Jan 2004 21:31:10 +0100

This archive was generated by hypermail 2.1.8 : 11. 01. 2004, 21:31 CET