Zdravim, >> Jinak ale resenim je reklamace u providera. Nejaky problem tam >> je, kvalita sluzby je snizena kdyz nefunguje upload. Tak at se >> snazi to resit - bud odhalit (nebo presneji receni priznat) >> problem se signalem nebo dokazat vypisem z routeru apod., ze je >> to tim sdilenim. Jako test at pak vypne na nekolik dnu sdileni >> a podobne. Takze reklamovat, ty mas jasny dukaz o nefunkcnosti >> pripojeni, tak opak at dokazuje on. >> >> Mej se, KAB > Diky za rady. Este som zistila dva ukazovatele - kvalita linky (Link > Quality) 85 % a sila signalu (Signal Strength) 46 - 48 %. Je to postacujuce > na fungovanie alebo na reklamaciu? ono hlavne bude zalezet na tom, co je ve smlouve za garance a jaka je cena linky. Pokud se jedna o Wi-fi a spoj neni az k vam zajistovany providerem, pri zahlceni pasma 2,4 GHz by bylo s podivem, kdyby na tom provider cokoliv garantoval. Jeste je dobre se ve smlouve podivat, zda je krome pripadne garance pritomna i sankce v pripade nedodrzeni kvality, setkal jsem se se dvouletou smlouvou, ktera mela 100% garanci propustnosti, ale neobsahovala zadnou sankci v pripade nedodrzeni, takze uzivatel nemohl vypovedet smlouvu ani kdyz mu to 14 dni v kuse nejelo, protoze doba nefunkcnosti pro vypoved byla 30 dni. -- S pozdravem, Marek Mikus mikus@mail.czReceived on Sun, 11 Jan 2004 21:31:10 +0100
This archive was generated by hypermail 2.1.8 : 11. 01. 2004, 21:31 CET