> Asi 3 tyzdne sme pripojeni zdielanou linkou mikrovlnneho pripojenia 128kb/s. > Realna rychlost kolise niekde medzi 33 - 80 kb/s / http://www.pooh.cz/test/ > / . Napriek tejto rychlosti sa mi dari len tazko vymienat stranky > prostrednictvom WindowsCommandera, pripadne sa mi ich cele hodiny nedari > vymenit vobec. Po pripojeni a oznaceni sa dane stranky zacnu prenasat, ale > po 2-3 prenesenych nastane utlm, po opakovanom rozpojeni a zapojeni sa bud > podari preniest 1-2 dalsie alebo vyskoci hlaska, ze "Too much connection" a > potom to mozem skusat dalsie hodiny. Pritom v rovnakom case sa to z ineho PC > pripojeneho na ineho providera podari bez problemov. Ide o subory o velkosti > 5-9 kB. Dalsi problem je s odosielanim mailov, niekedy sa nepodari odoslat > ani priloha vacsia ako 20 kB. > Mame na jednom PC Win98 a na druhom Win2000Professional, Wincmd je 5.0 a > 5.51. > Pri surfovani alebo stahovani suborov sme nejake negativne trendy v > tychlosti nepobadali. > Predtym pri dial-upe sme podobne problemy nikdy nemali. > V com by mohol byt problem? Co robit? Provider tvrdi, ze je vsetko v > poriadku. > > Blanka Ahoj, dovolil bych si tipnout na problem se signalem a na to nabalenej problem s vysokou ztratovosti paketu. Pokud je nizky signal, tedy presneji odstup sum/signal, tak se to projevuje prave jako problem s uploadem. Download neni tak moc ovlivnen, i kdyz samozrejme taky. Krome nizkeho signalu to muze byt rovnez pretizeny pristupovy bod. Sdileni pasma je sice neprijemny, ale to se pro zmenu projevuje vetsinou jako problem s downloadem (pretizeny byva zpravidla smer downloadu). Mozna by pomohlo snizit MTU, standardne to je 1500 B, zkus 500 nebo v extremu 300 B (neni to standardni reseni, muze se objevit pro zmenu problem s nekterymi bankovnimi aplikacemi), ale obcas to pomuze). V Linuxu je to jednoduchy, na Windows budes muset najit nejaky tweak soft nebo se porozhlidnout po registrech. Jinak ale resenim je reklamace u providera. Nejaky problem tam je, kvalita sluzby je snizena kdyz nefunguje upload. Tak at se snazi to resit - bud odhalit (nebo presneji receni priznat) problem se signalem nebo dokazat vypisem z routeru apod., ze je to tim sdilenim. Jako test at pak vypne na nekolik dnu sdileni a podobne. Takze reklamovat, ty mas jasny dukaz o nefunkcnosti pripojeni, tak opak at dokazuje on. Mej se, KABReceived on Sun, 11 Jan 2004 20:28:31 +0100
This archive was generated by hypermail 2.1.8 : 11. 01. 2004, 20:28 CET