> Ale vazne...Tykaju sa ma vobec ako konzumenta stranky tie vase chyby? > Nepodpichujem, len sa pytam. Tykaji, protoze kazda chyba je barierou. Pouzivam prohlizec, ktery presne podporuje standardy a presto se mi obsac stane, ze vidim bud uplne bilou stranku nebo jen nejaky shluk objektu. Ale mam pocit, ze to neni uz tak casto - mozna je to ale subjektivni, protoze kdyz se mi nejaka stranka nezobrazila, uz na ni priste nejdu. > Kde je este ekonomicky a casovo zvladnutelna uroven chybovosti? > Zaujima ma, ci aj v tvorbe WEBstranok funguje nasledovny ekonomicky > princip a to, ze urobit stranku na zakazku a vychytat 90 % chyb stoji > povedzme 10 tisic, vychytat dalsich 8 % chyb stoji dalsich 10 tisic a > vychytat dalsich 1.9 % stoji dalsich 10 tisic. (cisla su orientacne > :-) ) Ja bych to videl na reklamacni rizeni, pokud tvurce nema ve smlouve, ze doda vadny vyrobek/sluzbu a neposkytl ji treba se slevou. Jestli funguje ten tebou popsany model, to nevim. Stranky s chybami udela amater (zrejme za nizsi cenu nez profesional) a na jejich odladeni on nestaci, protoze nezna jazyk, ve kterem je napsal. Musel by je ladit nekdo, kdo rozumi tomu co dela a ten je drazsi. Zdar KABReceived on Wed, 7 Jan 2004 09:46:33 +0100
This archive was generated by hypermail 2.1.8 : 07. 01. 2004, 09:46 CET