Re: kritika webu

From: KAB / Konference <konference (zavinac)>
Date: 07. 01. 2004, 09:46 CET
> Ale vazne...Tykaju sa ma vobec ako konzumenta stranky tie vase chyby?
> Nepodpichujem, len sa pytam. 

  Tykaji, protoze kazda chyba je barierou. Pouzivam prohlizec, 
ktery presne podporuje standardy a presto se mi obsac stane, ze 
vidim bud uplne bilou stranku nebo jen nejaky shluk objektu. 
Ale mam pocit, ze to neni uz tak casto - mozna je to ale 
subjektivni, protoze kdyz se mi nejaka stranka nezobrazila, uz 
na ni priste nejdu. 

> Kde je este ekonomicky a casovo zvladnutelna uroven chybovosti?
> Zaujima ma, ci aj v tvorbe WEBstranok funguje nasledovny ekonomicky
> princip a to, ze urobit stranku na zakazku a vychytat 90 % chyb stoji
> povedzme 10 tisic, vychytat dalsich 8 % chyb stoji dalsich 10 tisic a
> vychytat dalsich 1.9 % stoji dalsich 10 tisic. (cisla su orientacne
> :-) ) 

  Ja bych to videl na reklamacni rizeni, pokud tvurce nema ve 
smlouve, ze doda vadny vyrobek/sluzbu a neposkytl ji treba se 
slevou. 

  Jestli funguje ten tebou popsany model, to nevim. Stranky s 
chybami udela amater (zrejme za nizsi cenu nez profesional) a 
na jejich odladeni on nestaci, protoze nezna jazyk, ve kterem 
je napsal. Musel by je ladit nekdo, kdo rozumi tomu co dela 
a ten je drazsi. 

Zdar KAB
Received on Wed, 7 Jan 2004 09:46:33 +0100

This archive was generated by hypermail 2.1.8 : 07. 01. 2004, 09:46 CET