Hmm asi máš pravdu, ale i tak je to podle mě přehlednější. Ja mám rád v nářadí pořádek... Popis závady je relativní. Mě taky někdy volali na firmu lidi co něco tvrdili, ale opak byl pravdou :-) Taky znám několik "hádavých" lidí co chtěli, abych jím to opravil na místě. No a kde jste ten "hliníkový" kufřík koupili? Bylo by možno to zjistit? Prosím :-) J.W. *Já to řeším ve firmě následovně: Podle popisu závady usoudím, co by to mohlo *být a podle toho se vybavím. Obvykle to znamená, že si neberu nic (instalace *Windows necháváme vždy na HDD) a pokud problém nevyřeším na místě, to je *poměrně častá věc, tak si beru PC na firmu a tam se teprve opravuje. Asi *nejčastější závada je výměna zdroje nebo nová instalace Windows. Ten zdroj *by šel měnit i na místě, ale nikdy to nedělám. Nová instalace Windows *rozhodně na místě řešitelná není. *Co se týče kufříku, tak máme takový hliníkový (vypadají jak na peníze ;)), *ale stejně je nebereme sebou. Hlavní problém je v tom, že v něm nemáme *přihrádky a je v něm spousta zbytečnýho nářadí. Na CD mám takovou jakoby *kapsu, kde mám základní instalace (všechny Windows, Office,...), ale ani *tohle sebou moc často neberu. *No a pokud se někdy dokopu k tomu, abych si udělal nějakej mobilní kufřík, *tak to nakonec bude takovej ten obyčejnej na nářadí, kde bude stálá výbava a *pravděpodobně bude permanentně v autě, aby se z něho nic nestrácelo... *Čest práci a rukám klid! *BY: Mr. Death > > Omlouvám se za OT, ale možná že řešíte podobný problém. Často > se mi stává, že mi někdo zavolá, protože se mu pokazilo pc. > Ja si musím samozřejmě vzít nějaké nářadí, ovladače, redukce, > šroubky...apod. Dosud jsem do řešil klasickou cestou tj. > naházím to do batohu popř. igelitky a hotovo, ale když to > děláte několikrát týdně začne to otravovat. Taky přehlednost > není nejlepší. Časem začnete zjišťovat, že se některé věci > samy od sebe ztrácejí. > >
This archive was generated by hypermail 2.1.3 : 29. 12. 2003, 18:10 CET