Dobrej napad...skoda ze me to nenapadlo! Snad v budoucnu se to zlepsi? - desne me se.e, ze musis dat zalohu na zbozi, objednat, cekat a když to konecne dorazi (tyden-dva) tak nemas ami nic na vyber a pouze ty dva kusy co jsi objednal. Když reknu ze jsem si chtel vyzkouset a vybrat, tak rekli ze nejni s ceho vybirat, ze jich vic nemaj.....ono je dobry byt na ne drsny, ale pokud na to kalej vsichni (skoro) prodejci a ty to zbozi potrebujes, tak jsem vzdycky druhej ( a na sachovani s pravnikem není cas)....snad se to zlepsi pristi rok az budem v EU...?? Neprejdem do polemiky? Ne ze by tady byly desny kvanta emajlu (strasne se to tu zhorsilo, vzdycky jich bylo kolem 100 a ted tak s bidou 30) ale muzem kecat i dal.... Mr.Solveproblems ;o) ------------------- (ICQ 271414944) > -----Original Message----- > From: Daniel [mailto:ramoth@seznam.cz] > Sent: Sunday, December 07, 2003 11:32 PM > To: servis-internet@nawebu.cz > Subject: RE: Toshiba Tecra 8100 > > > > nakup u Autocontu (jiz nikdy vic!!!). Nakup probehl tak, ze jsem > > obejdnal 2 kusy a když byli k odberu, tak technik/prodejce predvedl > > pouze boot do BIOSu (ukazam mi rozsirenou pamet) s tim, ze > si mam vse > > další nastavit sam (jak budu chtit) > > Odnesl bych to zpet s tim, ze mi nebylo umozneno zkontrolovat > display na dead-pixels (prubeh nakupu drazsich veci zasadne > nahravam na diktafon) a zadal okamzitou vymenu za jiny kus. V > pripade neochoty bych se tam dostavil znovu a s pravnikem.
This archive was generated by hypermail 2.1.3 : 08. 12. 2003, 17:50 CET