Zdravim, obratil bych se na Sdruzeni pro obranu (ochranu) spotrebitelu - tam je bezplatna pravnicka pomoc. S pratelskym pozdravem Tomas Martinek <edu_only@centrum.cz> napsal: > Dobry den, > > znamy ma takovy problem s monitorem - koupil si jeden, ten reklamoval > protoze byl vadny, vymenili jej za jiny (novy), potom zjistil, ze ten je > taky spatny, takze dalsi reklamace - ta je ted vyrizena kladne, takze...on > uz te znacce neveri a chce si koupit jiny typ (tj. priplati si k stavajici > castce), ale to mu ta firma nedovolila, misto toho ceka az mu poslou dalsi > uplne novy monitor stejne znacky i typu...a co kdyz bude i ten spatny??? > (mam dojem ze vsechny ty monitory jsou pekne krapy i kdyz docela drahe > oproti jinym!!!) Pokud i ten treti bude spatny, ma pravo po firme pozadovat > sve penize??? Nebo to bude vecny kolobeh? :( Nevyznam se v zakonech, proto > nevim jak mu poradit. > > Dekuji > Edu_only! > > > > ===================================================== reklama ===== > DobryWeb - profesionalni poradenske centrum specializovane na > konzultacni a analyticke sluzby v oblasti tvorby webovych stranek, > spravy obsahu, internetoveho marketingu ad. http://www.dobryweb.cz > =================================================================== > > -- > -- Konference: SERVIS ------ Pravidla: http://pravidla.kab.cz/ -- > -- Archiv, instrukce pro odhlaseni: http://internet.nawebu.cz/ -- > -- Konference Internet Info, s.r.o. ----- http://www.iinfo.cz/ -- > ----- Připojte se přes RazDva a vyberte si jednu z nových cen v Bonus Clubu. Více na http://club.razdva.cz.
This archive was generated by hypermail 2.1.3 : 23. 10. 2003, 16:40 CEST