> No my jsme si treba ve smlouve u bezdratu vymohli treba odstavec o tom > , ze pokud net nepobezi vubec dyl jak 2hod denne je to jako by nebezel > cely den a provider nam umernou castku z pausalu srazi.Dale tam mame > taky , ze musime mit prehled o tom jestli ten net jde nebo > nejde.Vsechno je to o domluve a my jsme spokojeni daleko vic nez jsme > byli u profi providera kteremu to neslo vic jak slo... Tohle beru, jde nebo nejde, to je jasny a jasne meritelny, tohle je celkem bezny, ze se snizuje faktura. Ale trvat na tom, ze to nonstop pojede 256 kbps je nesmysl - tohle totiz nelze technicky zajistit - jde pouze o co nejlepsi pomer casu, kdy to tak jede a kdy ne, o tom je ta kvalita. Nesmi to trvat dlouhodobe, pak je ta linka spatna. Mam bezdrat doma, myslim ze vyborne odladenej a i tak se obcas stane, ze rychlost poklesne i na 20 kbps - zalezi na tom, co se deje na accesspointu, jestli neni chvilkove pretizenej router, jestli nekdo pobliz nevystrcil svoji antenu ve stejnym pasmu a spouste dalsich veci. Samozrejme ze u VIP zakazniku se (za nadstandardni cenu) delaji PtP, tedy ze je na interface sam - to samozrejme znamena vyssi naklady pro providera, kdy ma jednim zakaznikem zablokovan cely iface, zatimco jinak by tam mel treba 15 zakazniku. Zdar KAB
This archive was generated by hypermail 2.1.3 : 12. 08. 2003, 10:56 CEST