Co by se stalo, kdyby restaurace fungovaly jako Microsoft??? Zákazník: Číšníku! Číšník: Dobrý večer, jmenuji se Bill a budu Vaším podpůrným číšníkem [org. support waiter]. Jaký máte problém? Zákazník: V mé polévce je moucha! Číšník: Zkuste to znova, možná už tam teď nebude. Zákazník: Ne, je tam stále. Číšník: Možná je to tím, jak polévku používáte; zkuste ji raději jíst vidličkou. Zákazník: I když ji jím vidličkou, stále tam je moucha. Číšník: Možná je polévka nekompatibilní s talířem; jaký typ talíře používáte? Zákazník: POLÉVKOVÝ talíř! Číšník: Hmmm, to by mělo chodit. Možná to bude problém s konfiguraci; jak máte misku nastavenou? Zákazník: Sám jste mi ji přinesl na podnose. Co to má co dělat s mouchou v mé polévce? Číšník: Můžete si vzpomenout, co všechno jste dělal, než jste si všimnul mouchy v polévce? Zákazník: Posadil jsem se a objednal jsem si polévku dne! Číšník: A zkusil jste už upgradovat na nejnovější verzi polévky dne? Zákazník: Vy mate více než jednu polévku dne každý den? Číšník: Ano, polévka dne je obměňována každou hodinu. Zákazník: Tak jakou polévku dne mate teď? Číšník: Momentálně je polévka dne rajčatová. Zákazník: Dobře. Přineste mi rajčatovou polévku a účet. Už spěchám. (Číšník odejde a vrátí se s dalším talířem polévky a účtem.) Číšník: Prosím, pane. Vaše polévka dne a účet. Zákazník: Toto je bramborová polévka. Číšník: Ano, rajčatová polévka nebyla ještě hotova. Zákazník: No, teď už jsem tak hladový, že sním cokoliv. (Číšník odejde) Zákazník: Číšníku! V té polévce je masařka! Účet: Polévka dne $5.00 Upgrade na novější polévku dne $2.50 Přístup k podpoře [support] $10.00 Chyba v polévce zahrnuta gratis (bude opravena s zítřejší polévkou dne)
This archive was generated by hypermail 2.1.3 : 20. 07. 2003, 17:59 CEST