Zdravim mam takovou nejspis nemoznou predstavu. Rada bych nastavila Outlook 2000 (ne OE) tak, aby behem pracovni doby od 8:30 do 17:00, pokud bude Outlook pusten, vsechny zpravy od meho bosse automaticky oznacil jako prectene. Bylo by to fajn treba na rano :-)) Muzu zustat zalogovana pres noc, to je v poradku a kdybych omarodila, tak holt nekdo restartuje komp a hotovo. V rules jsem to nenasla. Slo by to nejak udelat? Eventualne pokud by nesel primo nastavit cas, pak by to treba slo osetrit tak, ze bych byla zalogovana a mela ve scheduled tasks nastaveno spusteni Outlooku na 8:30 rano, ale pak jeste potrebuji nastavit, aby se zpravy v inboxu oznacily jako prectene a pak uz dal oznacovaly jako prectene, dokud se to nevypne. Nebo by to mohlo se oznacovat jako prectene i kdyz nebude Outlook pusteny, ale jen v pracovni dobu a od bosse. Mno a slo by taky nejak nastavit vypnuti Outlooku v urcity cas? Vim, ze je to orisek, ale kdyby vas nekoho neco napadlo... Uz mam trochu zkusenosti s VB v Excelu, ale v Outlooku ne, ovsem i na tom by se dalo stavet, pokud by cesta vedla tudy. Diky S. ______________________________________________________________________ Reklama: Nový Contactel Bonus Club - výhodný dial-up se vším všudy http://ad2.seznam.cz/redir.cgi?instance=55050%26url=http://club.razdva.cz/
This archive was generated by hypermail 2.1.3 : 01. 07. 2003, 09:14 CEST