> h! y n e k . l i p a: > tak s chuti do toho ;) pekne, mne sa to paci. mimoriadne rychle nacitanie stranok, malo informacii na stranke, takze clovek sa netopi v zaplave kodu, vsetko je jasne. normalne ma myka spytat sa, ci nechces spravit css dizajn pre moj web http://www.digifotoinfo.sk/ zjavne si v CSS ovela dalej. samozrejme komercne. coskoro budem niekoho na to hladat. kritika: ja by som nevolil formulaciu Mám znalosti z těchto oblastí pretože nikoho nezaujíma, aké máš znalosti. volil by som skôr formuláciu Vaše nové stránky budú využívať tieto technológie aj to si nie som istý, či väčšinu ľudí zaujíma. rovnako úvod. odporúčam absolútne striktne vynechaj slovo ja vo všetkých významoch ("zaoberám sa") používaj výhradne slovo vy. píš o čitateľovi webu, nikdy nie o sebe. čiže ja by som to napísal asi takto: Mnoho lidí se o vás doví, pakliže máte kvalitní webstránky. Profesionální vzhled vaší prezentace bude jištěn využitím nejmodernějších technologií. Tak něco. Já bych nepočítal ty technologie, snad to něco poví specialistovi, zákazníka nezajímá, IMHO minimálně ne na první stránce. Místo těch technologií bych volil raději nějaký hmatatelný argument - třeba "desítky zákazníkú (sakra slovenská klávesnice nemá kroužkovaného ptáka) denně navíc pro vás! Prvá stránka webu by mala skôr zaujať, nejaký dobrý slogan, ktorý ma donúti kliknúť ďalej. Niečo, čím zákazníka zaujmeš, aby už neušiel. napíš, čím si lepší od ostatných, portfólio by som asi dal hneď na prvú stránku. Jo, a di někam s tím otazníkem v URL. tím si škodíš. Kontat nech na každé stránce, ať jej ti volové naleznou i v případě, že si tvou stránku vytisknou. modrý a zlatý styl se mne líní nejvíc Miro Vesely digitalna fotografia: http://www.digifotoinfo.sk/
This archive was generated by hypermail 2.1.3 : 15. 06. 2003, 16:17 CEST