From: Ladislav Fabian (lasky@sined.sk)
Date: 29. 04. 2003, 11:50 CEST
>> v obchode sa clovek nevyhne rozposielaniu ponuk a >> ide mi o to aby to clovek na druhej strane nebral >> ako spam a pod. > >IMHO ta hranica medzi serioznou, susnou ponukou a spamom je dost >nejasna a subjektivna. Ak ponukas produkt urceny sirokej verejnosti >kazdemu na koho mas mail, to je jasny spam. Ak vsak ide o nieco velmi >specificke a posles to potencialnemu klientovi, ktory je typickym >odberatelom takeho specifickeho produktu, tak je to IMHO >akceptovatelne. no ved, to som si tiez myslel ale zakon c.: 147/2002 Z.z.§3,ods. 6. hovori cosi ine, ale potom by som sa dopustal trestneho cinu aj ked poslem nieco klasickou postou, alebo ak hodim letak do schranky... >Zeptejte se jej, zdali chce vase nabidky dostavat. Budujte si databazi >navstevniku vasich stranek, kteri maji zajem dostavat novinky e-mailem. Ano ale ak sa ich chcem spytat, musim urobit kontakt, t.j. mailom, postou, telefonicky a to vsetko je porusenie zakona... Lasky
This archive was generated by hypermail 2.1.6 : 29. 04. 2003, 11:52 CEST