Re: akcelerace v xp

From: strma (strma@volny.cz)
Date: 11. 03. 2003, 23:17 CET

  • Next message: Tomas Krause: "Re: chyba navrcholu"
    On Tue, 11 Mar 2003 20:21:59 +0100, Sokol <sokol01@seznam.cz> wrote:
    
    > Zdravim Radomír,
    >
    > Tuesday, March 11, 2003, 3:22:49 PM, you wrote:
    >
    > RS> Nazdar všichni.
    >
    > RS> V počítači (Abit KT7, 256 Ram, MS Geforce 2 MX 400) jsou XP Prof. 
    > Pokud se do nich nainstaluje hra, která využívá akcelerovanou grafiku 
    > (directX, openGL) spustí se s šíleně nízkým framerate. Z
    > RS> toho předpokládám, že funguje pouze soft. render. Jsou nainstalovány 
    > aktualizace, nejnovější Detonátory a správnost nastavení jsem několikrát 
    > kontroloval. Neví někdo, jak tu akceleraci rozběhnout?
    >
    > RS> Rad
    >
    > pokud opravdu mas posledni detonatory a directX (aspon verzi 8.1) tak 
    > zkus
    > spustit dxdiag (je nejspis w addr. windows/system32) a otestovat si
    > akceleraci
    > mam podobnou konfiguraci a jede to v pohode
    >
    > BTW je taky mozne ze je treba vybrat renderovaci zarizeni ve hre
    >
    
    Pokud myslis framerate nizkou obnovovaci frekvenci monitoru (napr 60 Hz), 
    tak
    to je pri kombinaci NT+detonatory obyvkly. Nainstaluj si detonatory a potom 
    stahni
    NVRefresh Tool (z http://www.nvrt.org). Nechapu proc, ale NT-based wokna 
    pro nejaky
    hry proste vybiraji nejnizsi obnovovaci frekvenci, ktera je navic 
    neergonomicka
    i kdyz monitor zvlada treba i 200 Hz... Jsou proste veci ktery jsou logicky
    vysvetlitelny jenom u ms;))
    
    -- 
    Dismissed.
    

  • Next message: Tomas Krause: "Re: chyba navrcholu"

    This archive was generated by hypermail 2.1.6 : 11. 03. 2003, 23:17 CET