From: J. Polívka (jpolivka@mbox.vol.cz)
Date: 18. 02. 2003, 21:58 CET
Jak nepotvrdil ? Uz to tu reklo nekolik lidi (nemusite jim ovsem verit). Toto je "KONFERENCE", nikoliv mistoprisezne vyjadreni u soudu... Jestli chcete vyjadreni "NABETON", tak kontaktujte nejakou IT poradenskou firmu :-)) za penizky..., nebo Microsoft, nebo Telecom. Takze zkuste polozit otazku znovu a mozna slusneji... Byl jsem nekolik let na dialup, pak na ISDN, nyni UPC. Pokud jsem byl na modemu a ISDN, tak se mi kazdou chvili nabizel nejaky "DIALER.EXE" apodobne ... Nikdy jsem na to nekliknul a nemel jsem jediny problem. Zpytujte vazeni svoje svedomi kde jste udelali chybu. Ja vim, ze nikdo uceny z nebe nespadnul a i ja se neustale ucim za pochodu, ale je to asi jako s viry... Jindra Polivka jpolivka@mbox.vol.cz > Zatim mne jeste nikdo nepotvrdil, ze nejprve dojde k rozpojeni ucastnicke > smycky, pak k jejimu opetovnemu uzavreni a vytoceni noveho (spatneho cisla). > Obhajoba Microsoftu ani Telecomu mne nezajima. <Takze zkuste odpovedet znovu > k veci. > pf2003 > > *Ing. Vlastimil Pospíchal wrote: > *> Ten podnět vychází z Tvého počítače z aplikace, kterou jsi > *> spustil kliknutím na nějaké tlačítko na www stránce. > *> Telecom je v tom skutečně nevinně. Na vině je Microsoft, > *> protože toto umožnil. Občas se mi také stane, > *> že po kliknutí na nějaké tlačítko se mi začne do PC > *> soukat nějaký soubor.exe nebo .vbs, ale na Linuxu jsou > *> takové aplikace úplně bez šance. I kdybych je spustil, změnit > *> telefonické připojení nedokáží. To smí udělat pouze root. > **
This archive was generated by hypermail 2.1.6 : 18. 02. 2003, 21:57 CET