Re: Zlute cislo

From: Petr Wogurka (konference@wog.cz)
Date: 18. 02. 2003, 21:50 CET

  • Next message: pf: "RE: Zlute cislo"
    pf <pfz@rps.cz> pise:
    > Problem Zlute linky.
    > Zkuste se nekdo vyjadrit k nize uvedenemu. Neobhajujte Microsoft ani
    > Telecom, piste k veci.
    
    Clovece a kolikrat a od koho vseho to jeste chces slyset???
    
    > Tedy -
    > 1-stare spojeni spadne a nove spojeni nastane tak, ze o tom uzivatel PC
    > ani nevi.
    
    To neni tak jednoznacne. Jsou mozne obe varianty.
    a) uzivatel je mirne receno "laik", ktery odklikne vsechno, co mu na obrazovce
    vyskoci. A pak je to zcela jednoznacne z jeho vule.
    
    b) klikne na nejaky odkaz, ktery spusti skript, ktery mu bez dalsiho ptani
    preinstaluje jeho telefonicka pripojeni. A budto ho hned odpoji a pripoji
    jinym a nebo se proste priste uzivatel (nutno podotknout "neznaly" uzivatel)
    pripoji sam na pozmenene telefonicke pripojeni.
    
    Tak i tak je to jednoznacne problem a chyba uzivatele PC! Budto skriptu
    dokonce dal sve svoleni tuto akci provest a nebo si neumi PC nastavit tak,
    aby se mu takova zverstva nemohla provadet bez jeho vedomi...
    
    A pokud to neumi, tak od toho jsou kamaradi nebo odbornici, kteri jiste
    s jeho problemem bezuplatn, ci za uplatu pomohou...
    
    > 2-Ale k rozpojeni a znovuuzavreni ucastnicke smycky musi dojit. Je
    > to tak? To je pro mne podstatna vec.
    
    Ano
    
    > 3-Nemuze k presmerovani (ke zmene pocitani) dojit behem spojeni aniz by se
    > smycka rozpojila?
    
    AFAIK Ne
    
    Mej se, Wog
    

  • Next message: pf: "RE: Zlute cislo"

    This archive was generated by hypermail 2.1.6 : 18. 02. 2003, 21:50 CET