RE: Re[2]: pipni.cz

From: pf (pfz@rps.cz)
Date: 25. 01. 2003, 18:18 CET


*
*  a) nic nikomu neplatíte
*  b) nejste k ničemu zavázáni
*  c) to znamená, že můžete kdykoliv odejít
*  d) proč to místo nadávání neuděláte?
*
*Takže mi vysvětlete co znamená to "skoro" zadarmo. Nic neplatíte,
*žádná reklama tak proč skoro zadarmo?!
*Víte o nějakém jiném hostingu za stejnou a nebo lepší :-))) cenu?
*Je pravda, že to poslední dobou nějak hapruje, ale vzhledem k tomu, že
*je to zadarmo ........
*
*S pozdravem,
* Míra Havlíček
* mira.havlicek@volny.cz

Strategie takovych polovicatych akci je nasledujici:
1-nalakat potencionalni zalazniky na zdanlive vyhodne ceny
2-po nejake dobe zacit delat pozvolna problemy s funkcnosti, komplikovat
zakaznikum uzivani produktu.
3-a tim primet obeti k plnemu placeni.

Finty se pouzivaji ruzne a od toho jsou skoleni a koumavi manazeri, kteri se
vyznaji a maji za ukol nalakat zakazniky. Viz napr. internet "zadarmo" atd.
Dnes uz SW oznaceny FREE znamena vetsinou ze si je muzete FREE jen stahnout.
Jinak je to shareware. Drive to bylo FREE skutecne.
Vsechno je zbozi, nikdo neda neco nekomu zadarmo a jde o to prodat. A
zpusoby a taktika prodeje jsou ruzne. V podstate jde o nalakani zakaznika. V
obchodech nejsou u zbozi za vykladem cenovky a zakaznik musi dovnitr se na
cenu zeptat. A tam je vyssi pravdepodobnost ze ho prodavaci zpracuji. Atd.
pf2003

---
Odchozí zpráva neobsahuje viry.
Zkontrolováno antivirovým systémem AVG (http://www.grisoft.cz).
Verze: 6.0.445 / Virová báze: 250 - datum vydání: 21.1.2003



This archive was generated by hypermail 2.1.2 : 25. 01. 2003, 18:18 CET