Nikoho nezajimaji vady nebo pocty. Dulezite jsou reklamace (reklamacni rizeni) a to je 3 - 4x ----- Original Message ----- From: <PaHaK@email.cz> To: <servis-internet@nawebu.cz> Sent: Wednesday, January 22, 2003 10:19 PM Subject: Re: Reklamace tri vad Asi se naotravuju, promin Tak v tom pripade je lepsi pokud to ma vic vad reklamovat jednu po druhe, coz pro tri vady znamena jit tam trikrat a cekat tri mesice a pak pozadat o vimenu nebo vraceni penez. To se me zda jako v kocourkove. :) Pa > --- Původní zpráva --- > Od: "PokornyJ@atlas.cz" <pokornyj@atlas.cz> > Datum: 22.01.2003 20:53:21 > > Zkratime to. > Nikoho nezajima pocet vad, ale pocet reklamaci. > Cili tri na stejnou zavadu (vice zavad stejnych) nebo 4 na ruzny zavady. > Cili to tam musis v zaruce donest 3-4x a pak se uvidi (nove/penize) > ____________________________________________________________________________ __ Nudíte se v úterý? Věnujte pozornost speciální výhodné nabídce produktu HP s omezenou platností. Business Tuesday http://www.hpmarket.cz/bt -- -- Konference magazinu Internet -------------- servis-internet -- -- Pravidla: http://pravidla.kab.cz ------ FAQ: http://faq.kab.cz -- Archiv a instrukce pro odhlaseni: http://internet.nawebu.cz
This archive was generated by hypermail 2.1.2 : 22. 01. 2003, 22:31 CET