Re: Reklamace tri vad

From: PokornyJ@atlas.cz
Date: 22. 01. 2003, 22:31 CET


Nikoho nezajimaji vady nebo pocty.
Dulezite jsou reklamace (reklamacni rizeni) a to je 3 - 4x

----- Original Message -----
From: <PaHaK@email.cz>
To: <servis-internet@nawebu.cz>
Sent: Wednesday, January 22, 2003 10:19 PM
Subject: Re: Reklamace tri vad


Asi se naotravuju, promin
Tak v tom pripade je lepsi pokud to ma vic vad reklamovat jednu po druhe,
coz pro tri vady znamena jit tam trikrat a cekat tri mesice a pak pozadat o
vimenu nebo vraceni penez. To se me zda jako v kocourkove. :)

Pa


> --- Původní zpráva ---
> Od: "PokornyJ@atlas.cz" <pokornyj@atlas.cz>
> Datum: 22.01.2003 20:53:21
>
> Zkratime to.
> Nikoho nezajima pocet vad, ale pocet reklamaci.
> Cili tri na stejnou zavadu (vice zavad stejnych) nebo 4 na ruzny zavady.
> Cili to tam musis v zaruce donest 3-4x a pak se uvidi (nove/penize)
>


____________________________________________________________________________
__
Nudíte se v úterý? Věnujte pozornost speciální výhodné nabídce produktu HP s
omezenou platností. Business Tuesday http://www.hpmarket.cz/bt


--
-- Konference magazinu Internet -------------- servis-internet --
-- Pravidla: http://pravidla.kab.cz ------ FAQ: http://faq.kab.cz
-- Archiv a instrukce pro odhlaseni: http://internet.nawebu.cz



This archive was generated by hypermail 2.1.2 : 22. 01. 2003, 22:31 CET