Zkratime to. Nikoho nezajima pocet vad, ale pocet reklamaci. Cili tri na stejnou zavadu (vice zavad stejnych) nebo 4 na ruzny zavady. Cili to tam musis v zaruce donest 3-4x a pak se uvidi (nove/penize) ----- Original Message ----- From: <PaHaK@email.cz> To: <servis-internet@nawebu.cz> Sent: Wednesday, January 22, 2003 7:31 PM Subject: Re: Reklamace tri vad No jo ale co kdyz ty vady spolu nemaj nic spolecneho? To pak dava smysl, to bych to mohl reklamovat trikrat pokazde jednu? Pa > --- Původní zpráva --- > Od: "PokornyJ@atlas.cz" <pokornyj@atlas.cz> > Datum: 22.01.2003 19:13:42 > > Jakej by to melo smysl? > Vzdyt se tam muze pokazit 5 veci od jedne vadne soucastky? > Jo to by bylo zuzo, ale ty ceny potom > ____________________________________________________________________________ __ Nudíte se v úterý? Věnujte pozornost speciální výhodné nabídce produktu HP s omezenou platností. Business Tuesday http://www.hpmarket.cz/bt -- -- Konference magazinu Internet -------------- servis-internet -- -- Pravidla: http://pravidla.kab.cz ------ FAQ: http://faq.kab.cz -- Archiv a instrukce pro odhlaseni: http://internet.nawebu.cz
This archive was generated by hypermail 2.1.2 : 22. 01. 2003, 20:52 CET