Re: OE neodesila maily

From: mail@pp21.cz
Date: 29. 11. 2002, 17:15 CET


Vladimir Pasler <vladimir.pasler@rf-hobby.cz>:

> Zkusim to logovat a vyzkouset jiný ucet.
> Nevite jak se ten log z OE jmenuje (myslim nazev souboru)?

Zkus napovedu. Ja ji taky zkusil, a naramne jsem se pobavil. Pro ty, co
nemaji pristup k napovede OE prikladam co k tomu M$ rika. Schvalne,
poznas jak se jmenuji a kde jsou?

;o))))

-pp21-


------------------------------------------------------------
Odstranění souborů protokolů použitých při řešení potíží

Chcete-li řešit potíže s komunikací, můžete nastavit aplikaci Outlook
Express tak, aby zaznamenávala do protokolu všechny příkazy přijímané
a odesílané na poštovní a diskusní server. Takové soubory mohou být
poměrně rozsáhlé, je proto důležité je po vyřešení problémů odstranit.

V nabídce Nástroje klepněte na příkaz Možnosti.
Klepněte na kartu Údržba a ve skupinovém rámečku Poradce při potížích
zrušte zaškrtnutí všech políček.
Zavřete aplikaci Outlook Express.
Pokud používáte systém Windows 98, klepněte na nabídku Start, přejděte na
příkaz Najít a klepněte na příkaz Soubory či složky.
Pokud používáte systém Windows 2000 nebo Windows Millennium Edition,
klepněte na nabídku Start, přejděte na příkaz Hledat a klepněte na příkaz
Soubory či složky.
Pokud používáte systém Windows XP, klepněte na nabídku Start a potom na
příkaz Hledat.
Do textového pole zadejte soubor protokolu.
Soubory protokolu jsou pojmenovány podle typu serveru a mají příponu LOG
(například pop3.log, smtp.log). Neznáte-li přesně název souboru protokolu,
zadejte *.log.

V seznamu vyberte soubor protokolu daného serveru a v nabídce Soubor
klepněte na příkaz Odstranit.



This archive was generated by hypermail 2.1.2 : 29. 11. 2002, 17:16 CET