Dle prednasek profesora Postlera, guru ceskeho marketingu, jestli si dobre vzpominam, lze za superlativni oznacit vse, kde se vyskytuji slova "nej....." ve spojeni s produktem ci vyrobcem. Ale mas pravdu - patri do polemiky, kde nejsem, takze uz mlcim.... S pozdravem Dizzy - nejaktivnejsi uzivatel nejpouzivanejsiho maileru na nejoblibenejsim OS. ----- Original Message ----- From: "h! y n e k . l i p a" <hynek.lipa@worldonline.cz> > > Hlavne se jedna o tzv. "superlativni reklamu", ktera je v CR > > zakazana - ale tady na to kasle i Rada pro reklamu... > > Dizzy > ----------------------- > > co je na tom superlativniho? tedy krome toho, ze to je reklama na ten > priserny M$? IMHO az treba SuSE (promin Kite:)) preroste hranice alternativy > a stane se vetsim, az bude nejvetsim na celem svete, tak bude uplne stejne > zrat dolarky, delat stejny marketing a bude se na nej nadavat stejne jako > ted na MS. > superlativni by byla treba 'Jedinecny, nejlepsi a jediny > pouzitelny OS...'
This archive was generated by hypermail 2.1.2 : 19. 11. 2002, 15:41 CET