osobne startdrag/stopdrag nerad pouzivam... delam to takhle onClipEvent (enterFrame) { this._x = _root._xmouse; this._y = _root._ymouse; } mak -----Original Message----- From: Martin Svarovsky [mailto:martin.svarovsky@ileo.cz] Sent: Friday, October 04, 2002 11:24 AM To: servis-internet@nawebu.cz Subject: RE: Flash: instance sledujici kurzor mysi > Zdravim, > > kdyz uz jsme u Flashe, nevite nekdo jak udelat aby nejaky > objekt sledoval kurzor mysi? > > Abych tady neotravoval, poradte odkazy na dobre zdroje zakladu Flashe. > Tak nejdrive ty zdroje: http://www.digitalmedia.cz/macromedia/podpora/knihy.htm http://www.grafika.cz/konference/flash.txt - FAQ konference, par odkazu najdes uvnitr S tim sledovanim: myslis jako ze ten objekt bude kopirovat pohyb mysi presne? Tak na to pouzij funkci startdrag/stopdrag Nebo ze se bude k mysi blizit, tj. zpozdene ho sledovat po nejake trajektorii? Tak to si procvic zaklady geometrie a fyziky a soustred se na promenne _xmouse/_ymouse u mysi a _x/_y u objektu. Martin -- -- Konference magazinu Internet -------------- servis-internet -- -- Pravidla: http://pravidla.kab.cz ------ FAQ: http://faq.kab.cz -- Archiv a instrukce pro odhlaseni: http://internet.nawebu.cz --- Příchozí zpráva neobsahuje viry. Zkontrolováno antivirovým systémem AVG (http://www.grisoft.cz). Verze: 6.0.394 / Virová báze: 224 - datum vydání: 3.10.2002 --- Odchozí zpráva neobsahuje viry. Zkontrolováno antivirovým systémem AVG (http://www.grisoft.cz). Verze: 6.0.394 / Virová báze: 224 - datum vydání: 3.10.2002
This archive was generated by hypermail 2.1.2 : 07. 10. 2002, 00:33 CEST