Re: KB mojebanka vs WinXP

From: Ing. Vlastimil Pospíchal (vpospichal@tiscali.cz)
Date: 20. 09. 2002, 08:35 CEST


>   prosim pokud nekdo dokazal donutit system WinXP aby zhltnul
>   prihlaseni na tuhle sluzbu potrebuju to nastaveni.

Dělal jsem toto připojení už 3x na různých PC (Win95, Win98, Win98),
z toho poprvé a potřetí jsem potřeboval jejich infolinku. V obou případech
mě navedli na správnou konfiguraci.

Připomínka o řešetu je podle mne zcela na místě a pokud nemáš firewall,
tak je celkem riskantní záležitostí takto zmršenou aplikaci provozovat.

V tuto chvíli Ti poradím pouze to, abys zavolal na 0800 152 152.
Na to, jak jsem s nimi hovořil o jejich produktu, reagovali umírněně,
zřejmě jsou na podobná výlevy zvyklí.

Připrav si IČO firmy (nebo RČ), bez toho s Tebou nebudou diskutovat.

>   Pro ukazku predkladam moje dopisovani s podporou KB :o)
>   JA dotaz
> >   mám dotaz ohledně zprovoznění Vašeho produktu "mojebanka" na PC s
> >   operačním systémem Windows XP.
> >   Mám PII 350MHz, 256MB RAM, IE 6.0 a 56Kb připojení do internetu.
> >   Nainstaloval jsem Microsoft JVM 3805 a podle rad na Vašich webových
> >   stránkách jsem ponastavoval všechno jak chcete. Musím konstatovat že
> >   po nastavení všeho tak jak je to od Vás vymyšleno jsem byl zděšen,
> >   protože se moje PC ocitlo ve stavu kdy řešeto je podle něho
> >   neprůstřelná stěna....
> >   Nicméně ani toto všechno nepomohlo k tomu abych prošel oním testem
> >   který se provádí při vstupu na přihlašovací stránku Vašeho produktu.
> >   Pokud tedy už Vaše výpočetní středisko konečně přišlo na to jak a co
> >   udělat aby vše fungovalo bez problémů na systému který je v užívání
> >   už dost dlouho rád  bych se ho dověděl.
> 
>   BANKA odpoved
>   
> > Vážený pane Michale,
> > 
> > velice by nám pomohlo, kdyby jste nám mohl přesně popsat situaci, z jakého
> > důvodu konfigurační test neproběhl v pořádku. Rádi  Vám poskytneme
> > informace pro úspěšné přihlášení do aplikace mojebanka.
> > 
> > V případě dalších dotazů nás, prosím, kontaktujte na naší bezplatné
> > informační lince 0800 152 152 nebo tak můžete učinit prostřednictvím této
> > e-mailové adresy.
> > 
> > Komerční banka Vám přeje příjemný den.
> > Martin Honc a Vladislav Bureš - oddělení péče o zákazníky
> --
>  Michal

Kit
-- 
Ing. Vlastimil Pospíchal
http://www.hoteldrnholec.cz



This archive was generated by hypermail 2.1.2 : 20. 09. 2002, 09:24 CEST