>> Veľakrát čítam že je to jedno, ale nejaký ideálny model správania sa k >> batérii musí existovať, je to jasné pri NiCd a NiMh avšak v novších Li-Pol >> sa akosi nevyznám :-( H@ti > Nevim jak Li-Pol, mam zkusenosti s Li-Ion a osvedcilo se mi proste pouzivat > hands-free: pri kazdem usednuti do auta (i na kratkou pojizdku) jsem tam mobil > zasunul a hotovo: tak jsem to delal dva roky se Siemensem S4 a na stolni nabijecku > padal prach, vubec jsem ji nepotreboval. A baterie byla naprosto v poradku, zadne > snizeni kapacity nebo tak neco. Thirsty Lithiakum obecne dost vadi UPLNE vybijeni. To staci udelat nekolikrat a jedou. Mobil by to mel (!) ohlidat, aby jecel a pak se vypnul pri jeste bezpecnem stupni vybiti. Jinak je (aspon podle literatury i rad vyrobcu baterii) ten idealni model asi takovy, ze je jedno, kdy se nabiji, pokud je to nekde mezi maximalnim a cca. ctvrtinovym nabitim. Ten nizsi pocet cyklu je minen tak, ze Li* aku plati za sve vyhody tim, ze vydrzi nizsi pocet cyklu, resp. ma kratsi dobu zivota, nez NiCd a NiMH. pako Paco. ______________________________________________________________________ Reklama: Prekvapive dobry signal! Presvedcte se v Oskar Testu ... http://www.oskarmobil.cz/oskartest
This archive was generated by hypermail 2.1.2 : 14. 09. 2002, 23:13 CEST