RE: Svine Telekomacky :-(

From: Cecil (cecil@volny.cz)
Date: 20. 08. 2002, 12:20 CEST


Reklamoval - nebo spise stezoval jsem si pres web. Totiz kdyz jsem 9.8.
dostal ucet, tak jsem hned volal na cislo pro reklamece, ktery je uvedeny na
farture - 0800/118238. Kdyz jsem to tam vybalil na tu operatorku, tak ta mne
se smutnym hlasem odkazala na prazske cislo 02/71462848 no a tam pro zmenu
zase na budejovicke cislo (pod ktere pry patrim) 038/7824444. Na poslednim
cisle jsem nechal vzkaz na zaznamniku - za 15minut se mi ozval prijemny pan,
ktery mi sdelil, ze moji stiznost ma zapsanou, ale ze nemuze rozhodnout o
vraceni penez apod. Rekl abych to napsal a poslal pres elektronickou
podatelnu na webu CTc (chvili to trvalo, ale nekde jsem tam ten formular
nasel), ze moji stiznost tak dostane rovnou nejaky "namestek" pro tyhle veci
a bude rychleji vyrizena.
V zasade jsem napsal to, ze jsem postupoval podle pokynu operatora na
0800123456 a nyni, ze je mi to uctovano a vysvetlovano jinak.

KaCe
---
cecil@volny.cz

-----Original Message-----
From: Ivo Cilich [mailto:ivo.cilich@wo.cz]
Sent: Tuesday, August 20, 2002 11:12 AM
To: servis-internet@nawebu.cz
Subject: RE: Svine Telekomacky :-(


>Takze pokud jsi jeste nereklamoval - tak reklamuj. A ani jim to netrvalo 30
>dni :-)

Ja to zkousel, ale pry to nejde reklamovat ... pry si muzu maximalne
stezovat na toho cloveka, co mne mylne informoval ... Ty jsi to
reklamoval pisemne nebo jen ustne? Pokud pisemne, neposlal bys mi
prosim koncept jak vypada uspesna reklamace? ;-)

           Preji hezky den
                              Ivos C.



This archive was generated by hypermail 2.1.2 : 20. 08. 2002, 12:20 CEST