*Kdyz jsem zi zrizoval linku tak jsem zadal o samostatnou linku. Samozrejme *jsem nebyl doma a strcili nam podvojku. Tak jsem zavolal na infolinku a *zeptal se jestli je rozdil v pausalu mezi samostatnou a podvojnou linkou. *Pani na infolince rekla ze ano a dokonce mi to ochotne poslala na papire. *Samozrejme ze mi uctovali pausal na samostatnou. Tak jsem vzal papir, *faktury, zabehl za pravnikem a zacal se tahat s Telecomem. Dospelo to do *takoveho bodu, ze mam stale podvojku, porad platim za samostatnou linku, *ISDN mi telecom odmita nainstalovat ( duvod neudavaji, jenom uz 10mesicu *slibuji ze pristi mesic mi prijedou prekopat linku na ISDN). Takze *podtrzeno *a secteno - Telecom na me se*e a ted jenom cekam, az mi telefon odstrihnou *uplne. Holt si asi opravdu muzou dovolit co chteji :o(( * *nefir Podal jsi reklamaci (co se tyka poplatku) na tvem kontaktnim miste, ktere je uvedene v pravem hornim rohu tveho mesicniho vyuctovani? Muzes ustne nebo pisemne, radeji pisemne. Mohl by jsi vyreklamovat posledni 2 mesice. Ostatni je promlcene. Postupuj s reklamaci zpusobem uvedenym ve zlatych strankach. Telecom je ponekud akoratni, pokud nepostupujes predepsanym zpusobem niceho nedosahnes. Je to masina reagujici jen na predem urceny druh informaci. Telecom jiny podnet (nez ktery je uveden v reklamacnim radu) ke zjednani napravy nedokaze zpracovat. Do 30ti dnu by ti mneli odpovedet. Pravnika nepotrebujes. Urady (obecne) postupuji podle pevnych algoritmu a dokazou zpracovat jen urcita data a ta musi byt ve vhodne forme. Jinak tyto masinerie nepremavaji. Lidsky cinitel tam funguje jen v pripade uplatku. Zajimalo by mne jestli jsi tento zpusob pouzil a pokud ano co ti napsali? S prekopanim na ISDN jsi hricka v rukou Telecomu. pf2002 --- Odchozí zpráva neobsahuje viry. Zkontrolováno antivirovým systémem AVG (http://www.grisoft.cz). Verze: 6.0.381 / Virová báze: 214 - datum vydání: 2.8.2002
This archive was generated by hypermail 2.1.2 : 13. 08. 2002, 10:35 CEST