Varování pro majitele výrobků od firem Comapaq nebo HP

From: Goblin (pcforum@seznam.cz)
Date: 03. 07. 2002, 19:12 CEST


Dobrý den ve spolek,
hrozně rád bych se s vámi podělil o velmi zajímavé řešení problémů u firmy Compaq.
Jsem majitelem Notebooku Compaq Presario. Tento notebook v dodávce obsahoval disc CD pro obnovení notebooku do továrního nastavení. Bohužel jsem však zjistil, že tohle CD je nefunkční.
A tak jsem jej ihned nechal reklamovat. Reklamace však již probíhá 4 týdenem a stále se nic neděje a od Compaqu stále neřicházejí žádné dobré zprávy. Notebook se již sice jednou vrátil do společnosti AutoCont - od které jsem si jej pořídil - avšak protože CD stále nepracovalo, byl odeslán nazpět. Podle slov jednoho z techniků AutoContu se se servisním střediskem nedá domluvit a problém nefunkčního CD chtějí řešit vyměněním CD-ROM mechaniky. Nechápu sice, co to má společného se špatným CD, ale dobrá.

Hrozně rád bych tímto upozornil všechny uživatele Notebooků od firem Compaq a HP (které se nyní spojily a tvoří jednu velkou fimu), aby si zkontrolovali zda jim toto Recovery CD pracuje!
Dalším problém Notebooku byla také velmi hlučná disketová mechanika, kterou se snažili vyměnit za ještě hlučnější!

Záhadou však je, že v rodině máme Notebooky 2. (Jeden od Compaqu a druhý od Hewlett Packard. A kupodivu oba byly reklemovány pro své závady! Jednou špatné ovladače pro modem, u obou byly vadné monitory, poté také to vadné CD a další chybičky...)

MYSLÍTE SI, ŽE TAKHLE PRACUJÍ DOBRÉ A SPOLEHLIVÉ FIRMY? 


---
Odchozí zpráva neobsahuje viry.
Zkontrolováno antivirovým systémem AVG (http://www.grisoft.cz).
Verze: 6.0.343 / Virová báze: 190 - datum vydání: 22.3.2002



This archive was generated by hypermail 2.1.2 : 03. 07. 2002, 19:12 CEST