> > Zaujalo mne, ze sefredaktor nejakeho casaku pro krizove > rizeni neumi krizove ridit ani svuj mailbox :) > Nebo naopak - ridi ho velmi dobre, a k vlastni propagaci pouziva viralni marketing. Vyjdeme z toho, ze HOAX je taky virus, a negativni reklama je taky reklama. Sice to na prvni pohled nevypada nikterak efektne, kdyz managor nejakeho casopisu rozesila hoaxy, ale zkus se zeptat kohokoliv v tyhle konvi na Krizove rizeni - a min. 50% si vzpomene na www.krizove-rizeni.cz. A mozna 25% si kliklo, aby zjistilo co je to za joudu. To mame docela slusny CTR - vzhledem k tomu ze ani nemusel pouzivat zadny mass-mailer. A aby konspirace byla dokonala: kdovi, treba i ja se podilim na stejne reklamni kampani a timhle mailem vytvarim dalsi vzruseni :) kolem vyse uvedeneho casopisu. Ale to jsme od HOAXu trochu odbocili k modernim marketingovym metodam: pokud v tom chcete nekdo pokracovat, doporucuji presun do polemiky, pripadne do konve o reklame: reklama@nawebu.cz Martin
This archive was generated by hypermail 2.1.2 : 17. 04. 2002, 14:24 CEST