RE: vir ??? nebo kec?

From: Martin Svarovsky (martin.svarovsky@ileo.cz)
Date: 17. 04. 2002, 14:23 CEST


> 
> Zaujalo mne, ze sefredaktor nejakeho casaku pro krizove 
> rizeni neumi krizove ridit ani svuj mailbox :)
> 
Nebo naopak - ridi ho velmi dobre, a k vlastni propagaci pouziva viralni
marketing. Vyjdeme z toho, ze HOAX je taky virus, a negativni reklama je
taky reklama. Sice to na prvni pohled nevypada nikterak efektne, kdyz
managor nejakeho casopisu rozesila hoaxy, ale zkus se zeptat kohokoliv v
tyhle konvi na Krizove rizeni - a min. 50% si vzpomene na
www.krizove-rizeni.cz. A mozna 25% si kliklo, aby zjistilo co je to za
joudu. To mame docela slusny CTR - vzhledem k tomu ze ani nemusel
pouzivat zadny mass-mailer.

A aby konspirace byla dokonala: kdovi, treba i ja se podilim na stejne
reklamni kampani a timhle mailem vytvarim dalsi vzruseni :) kolem vyse
uvedeneho casopisu.

Ale to jsme od HOAXu trochu odbocili k modernim marketingovym metodam:
pokud v tom chcete nekdo pokracovat, doporucuji presun do polemiky,
pripadne do konve o reklame: reklama@nawebu.cz

Martin



This archive was generated by hypermail 2.1.2 : 17. 04. 2002, 14:24 CEST