> Chci se ujistit, jestli se nepletu, ze domena ted bude fungovat az > po zaplaceni? Jde o to, ze faktura tedy byla zrejme zaslana na e-mail, > ktery logicky jeste nefunguje, kdyz nefunguje domena. Pochopil bych, > kdyby prisla na muj e-mail jakozto toho, kdo domenu registroval, ale > nejspis sla rovnou na kontaktni osobu s jeste neexistujicim e-mailem. > To je nejakej uzavrenej kruh, se mi zda. Muze mi to nekdo vyvratit? > Diky, KAB Mel jsem ve firme stejny problem. Po zaregistrovani domeny zaslali fakturu na vlastne jeste neexistujici mail. Nevim proc to maji tak blbe nastavene, ale resenim je zavolat na tel: +420 2 35363146, +420 2 35350744, pondělí - pátek 8-17 hod kde ti fakturu preposlou na existujici mail. BBFN nefir :o)
This archive was generated by hypermail 2.1.2 : 15. 03. 2002, 10:42 CET