Re: REKLAMACE

From: PokornyJ@atlas.cz
Date: 05. 02. 2001, 22:14 CET


Trikrat stejna a tataz zavada, nebo ctyry ruzne zavady jsou podnet na
zruseni kupni smlouvy.
Vse ostatni zalezi na dohode kupujiciho s prodavajicim.
Myslim jestli vraceni penez, nebo vymena za novy, nebo vymena za jiny plus
doplatek a pod.
Vzdy si ale muzete vybrat.

----- Original Message -----
From: "Tom" <tsankot@pel.cz>
To: "Servis Internet" <servis-internet@nawebu.cz>
Sent: Monday, February 05, 2001 9:18 PM
Subject: REKLAMACE


> Cau.
> Negdo tady gdysi rikal, ze gdyz je dane zarizeni dvakrat reklamovano kvuli
> te same zavade, ma kupujici pri treti reklamaci ze zakona pravo na vraceni
> penez. Je to skutecne tak??
> V mem pripade se jedna o Nokii 7110 - flip uz byl 2x v servisu (je porad v
> zaruce) a me jde o to, jestli az bude zase potrebovat vymenu (bude pri
> hovoru praskat ve sluchatku, nebude se zamykat klavesnice a nebude
fungovat
> ukonceni hovoru flipem apod.), jestli muzu zajit do obchodu a zadat
vraceni
> penez... Bere se oprava flipu v servisu jako reklamace?? Myslite, ze to
> vyjde?? Mam totiz chut pridat par modrasku a koupit 6210...
>
> Dik
>
> Tom
>
> --
> ------------------- konference casopisu Internet -----------------------
> Archiv a instrukce pro odhlaseni/prihlaseni na http://internet.nawebu.cz
>    FAQ a objednavka jeho aktualizaci mailem na http://www.kab.cz/faq/
> ------------------------------------------------------------------------
>



This archive was generated by hypermail 2.1.2 : 04. 09. 2001, 05:26 CEST