Re: Sagem MC919

From: Martin.Dvorak@cz.flextronics.com
Date: 03. 10. 2000, 14:19 CEST


Musim s tebou plne souhlasit, Sagem si s kvalitou moc hlavu
nelame ale zas na druhou stranu udelat tu desku poradne neni
taky zadny med, u nas ve fabrice se delali nez se v Kladne dostavela
jejich a reknu vam prozil jsem hodne bezesnych noci.

Martin

Dobrý deň Lasky,

Dňa 3. október 2000, o 9:05:08, si o Sagem MC919 napísal:

> Brat  kupil  Sagem  a  vypisuje nasledovne: "Hard. failure" a ked napise
> cislo  tak: "Mem num: not valid." Neviete co tomu je? Ak je to odrovnane
> nie je tu niekto, kto by mu to vedel opravit?

Vitaj v klube!

Prve  919, dodavane v akcii, boli robene kdesi v malajzii, kazdy kus musel
ist  z  linky  ako  dobry,  tak  ak nebol, tak sa v nich vrtali, kym nebol
dobry.  Potom aj tak vydrzal, par meisacov. Aj nejaky zosilovac je tam tak
predimenzovany,  ze  to  zacne  robit vselijake chyby. Napr. zabudne IMEI.
Globtel  tieto  pristroje  v  zaruke  menil  okmazite  kus  za kus, ale uz
francuzske,  ktore  na linke testoval pocitac a dobre isly do krabice, zle
do kontajnera.

Ako  ich  rozoznas?  Malajzijsky  pri  vypnutom  pristroji  a  pri zapnuti
nabijacky  zacne pytat PIN. Francuzsky ostava vypnuty a ukazuje ti priebeh
nabijania.

Prvy pristroj: open.window; shutdown
Druhy pristroj: ten mozno niekto opravi
Najlepsie: Kup si iny pristroj, tento sa Sagemu moc nevydaril :-((


--
Dusi



This archive was generated by hypermail 2.1.2 : 04. 09. 2001, 03:50 CEST