Re: zvukovky

From: David Šmál (dsmal@atlas.cz)
Date: 19. 08. 2000, 11:33 CEST


> To mne opravdu nenapadlo. Kdyz ale hraje na aktivnich bednach upne v pohode
> bez jedineho sumu, tak nechapu, proc nehraje i jinde tak dobre.
> 
> P.S.: Jinak v gameskach a na poslouchani 3D zvuku je proste nejlepcejsi :-)
> 

Reknu k tomu asi toliko:
Aktivni repraky ktere se prodavaji k pocitacum by nemeli dosahovat ani zdaleka kvality prehravani z hifiveze, ovsem pokud nemas nejaky ten sunt z trznice. Jinak brum by mohl jit odstarnit nejakym tim filterem ktery zaradis mezi vystup ze zvukovky a vstup do MD. Jedno schematko na takovy filtr bych mnel pokud bude mit nekdo zajem mohu zaslat, akorat ho budu muset nakreslit do pocitace, mam ho jen na papire. A jeste jedna poznamka o brumu, zpusobuje to elektromagneticky vir uvnitr pocitace, pokud by si to chtel odstranit musis mit hodne kvalitni stineni na zvukovce nebo mit NF cast mimo pocitac. To znamena mit vystup z pocitace digitalne a prevest ho az nekdo mimo PC.

bey
David

PS: jeste k tem aktivnim reproduktorum k PC. Vzdycky se velice divim kdyz vidim napis kolik ma reprak dosahovat watu, pri jejich velikosti, uz jenom zdroj by byl vetsi nez treba 0,5 bedny. Ataky velikosti samotne membrany to je neco membrana o prumeru asi 10cm ma mit udajne vykon nekolik desitek watu, a to maximalne tak ve vyskach, protoze spodni kmitocty potrebuji trochu vetsi velikost. To je zkratka ten problem vyrobcu ze udavaji vsude vykon PMPO ktery je treba jen po dobu par ms, kdyby byl na repraku dyl je o neco asi by to ta civka nevydrzela nebo by vyletela kmitacka z nastavcu magnetu.
PS2: Jeste jsem zapomnel ze zesilovace ktere se pouzivaji v aktivnich bednach nemaji ani prilis velke kmitoctove pasmo. Omlouvam se za tak dlouhy mejl ale vzdycky mne to strasne nastfe. Takze mne prosim nekamenujte.



This archive was generated by hypermail 2.1.2 : 04. 09. 2001, 03:23 CEST