Resil jsem podobny problem, kdyz jsem se parkrat utrhl a uctem vydesil svoji manzelku. Zasel jsem na Telecom na oddeleni pohledavek (nebo tak nejak se to jmenuje) pripadne na reklamacni oddeleni a pani, ktera v kancelari sedela mi najela v pocitaci vypis mych telefonnich hovoru za uctovane obdobi, ktery jsem si mohl prohlednout. Jak jsem tusil, cena pripojeni na Internet byla astronomicka, ostatni bylo v poradku. Nahlednuti do vypisu v pocitaci mi poskytli bezplatne, vytisteni se (mam dojem) plati. Na zaklade skutecnosti jsem si vytvoril opravnou polozku (cca 60 Kc), kterou navysuji vypoctenou cenu pripojeni na Inet, a zvysil jsem si korekci pro prihlaseni na Internet na 30 sec. Od te doby jsem nemel vetsi rozdil mezi tim, co mi vypocitalo pocitadlo a tim, co mi uctoval Telecom. Milan Jahna mijahna@iol.cz ICQ #26149150 ----- Original Message ----- From: Petr Slavík <pavels@tnet.cz> > Chci se zeptat jestli nekdo taky nema podobnou zkusenost s telefonni uctem > za zari 99... > Vcera prisel a byla na nem pozehnana castka... Tak jsem zasedl a chvilku ho > studoval, pak jsem studoval statistiky z Conmetu (samozrejme ze internet > tvori drtive procento casu, kdy je obsazena linka) a vyslo mi, ze jsem > prointernetil cca 360 impulsu > Petr Slavik > http://reznik.homepage.com/
This archive was generated by hypermail 2.1.2 : 03. 09. 2001, 22:20 CEST