A to ani ten finanční ústav své klienty nemůže informovat už při uzavírání smluv nebo zžizování internet bankingu? Myslím, že informovanost České Spořitelny vůči svým klienty oproti jiným bankám je dost slabý. Petr Frantisek Vosika napsal(a): >> Jak může někdo naletět (vlastně už bohužel >> naletěl), když spořitelna jasně dává informace >> svým klientům, že na netu po nich nikdy nechce >> jejich piny a pokud mají antiviry, tak by jim to >> mělo u těch nejnebezpečnějších (jako dnes u mě) >> hlásit zavirované maily. A ty asi byli hodně >> fikaně napsané, protože já si všechny nechávám >> zorazovat jen textově, HTML maily s různými >> serepetičkami úplně ignoruji (až na důvěryhodné >> odesílatele, kde vím, že je pro mě něco důležitého). >> >> Petr > > On je problem predevsim v tom ze k internetu se dnes pomerne snadno > dostane dost lidi, to je na jednu stranu dobre, na druhou ale internetova > a pocitacova gramotnost obyvatel neni buh vi jaka. Musis se na to divat > tak ze prijde clovek ma doma pocitac a sem tam klikne na internet, adresy > zdava do prikazoveho radku na google a klika az odtamtud a prijde mu to > normalni. Takovy clovek prijde na e-mail a ma radost ze mu nekdo pise, > neboji se toho ze by to bylo neco spatneho a klidne klika na kazdy odkaz. > Kdyz to prezenu tak je to jako kdyz cloveka bez papiru pusti k rizeni > auta, pri trose stesti to take rozjede.... > > Jinak ze se o tom vsude pise? To ano, ale o prepadani a okradani babicek > doma take, ale presto se najdou dalsi a dalsi pripady a to i presto ze to > denodene vidime v tisku ci v TV. > > EasyVamp > > > > > >Received on 19. 03. 2008, 09:31 CET
This archive was generated by hypermail 2.2.0 : 19. 03. 2008, 09:31 CET