U těch "značkových" výrobků se ale obvykle uvádí i dnes desetiletá provozní doba. A to už se vyplatit může. Na druhou stranu drahá oprava může takovou investici rychle znehodnotit... Čest práci a rukám klid! BY: Mr. Death > -----Original Message----- > From: Jan [mailto:konfery (zavinac) inMail.sk] > Sent: Sunday, January 27, 2008 4:46 PM > > Nevím, jestli je to ješte aktuální, ale moje zkušenost je > taková: Zarizoval jsem si nove domácnost a lednici i pracku > jsem vzal podle cen, ne podle znacek. Takže lednicka byla za > 4 tisíce a slouží už dva roky bez problému, stejne jako > pracka. Pokud po této dobe (po záruce) odejde, s klidným > svedomím vyhodím a koupím novou. > Meli jsme pracku za 18 tisíc (taky Whirpool), po trech letech > odešel buben a oprava prišla na 5,5 tisíce. Za to mám novou > levnou pracku i se zárukou;) Podle mne nemá smysl pri > dvouleté záruce kupovat drahý veci, levná lednicka nechladí > líp, než drahá, stejne jako pracka jen tocí bubnem a > napouští-vypouští vodu. Všechno ostatní je pouze reklamní > trik na tahání penez z lidí. Vyprável mi kolega, jak se mu > jeho "chytrá" pracka za mnoho tisíc zbláznila a nechce prát, > protože v ní údajne není prádlo, pritom je plná, nevedel si > prý rady ani servisní technik... > Pokud nekdo bude argumentovat spotrebou, prípadný rozdíl pár > kilowattu rocne mne fakt nevytrhne. > Nejsem proti pokroku, ale na chlazení, nebo praní toho moc > vylepšit nejde. > Princip zustane zachován. > S mým názorem mužete nesouhlasit, ale to je tak všechno, co > se proti tomu dá > delat;)Received on 27. 01. 2008, 18:26 CET
This archive was generated by hypermail 2.2.0 : 27. 01. 2008, 18:26 CET