Re: OT logitech

From: Jarek Jesenský - adresa pro konference <nokia (zavinac)>
Date: Sun, 18 Mar 2007 21:48:12 +0100
Tahle nabidka nebyla obchodni v ramci podnikani, ale chapu ji jako ze byla 
myslena spise bokem (jinak receno "bez papiru"), mezi kamarady z konfery, 
tudiz pulrocni zaruka byla spise jako nezvykly bonus navic, proto nema smysl 
ji pro tento pripad resit.
Kdybych sam pro sebe potreboval takhle dobrou klavesnici, take bych zaruku 
neresil, pokud bych na zcela novem a znackovem zbozi usetril vice nez 2.000 
Kc (jinak receno slevu neskutecnych 50%) od me nakupni ceny ve velkoobchode 
a vedel bych, ze vyrobek kupuji od spolehliveho kamarada, ktery ji urcite 
nikde neukradl, ale treba ma dve, nebo mu "nesedla" ...

Jarek

----- Original Message ----- 
From: "Kit" <kit.saels (zavinac) gmail.com>
To: <polemika-internet (zavinac) nawebu.cz>
Sent: Sunday, March 18, 2007 8:45 PM
Subject: Re: OT logitech


> 18.3.07, quasimodo <quasimodoq (zavinac) gmail.com>:
>> Ale obchodni zakonik dava moznost i třeba mesicni zaruky.ale uz nechme 
>> tuto
>> debatu bokem.kdo nechce at necha lezet,kdo chce at napise soukrome.
>>
>> Quasimodo
>
> Obchodní zákoník se týká vztahu mezi dvěma obchodníky. Ti si mohou
> dohodnout libovolnou záruční lhůtu. Vztah mezi obchodníkem a občanem
> řeší občanský zákoník, který nařizuje dvouletou záruční lhůtu s
> určitými možnými výjimkami.
>
> Pokud bys tedy chtěl nabízet zboží s půlroční zárukou, můžeš ho za
> těchto podmínek  nabídnout jen živnostníkům a podnikatelům.
>
> Kit
> -- 
> Ing. Vlastimil Pospíchal
> http://www.hoteldrnholec.cz
> 
Received on 18. 03. 2007, 21:48 CET

This archive was generated by hypermail 2.2.0 : 18. 03. 2007, 21:48 CET