quasimodo wrote: > Na jiné konfere dosel odkaz na clanek o zatceni jednatele DataRecovery.Co si > o tom myslite?Neni to docela spatny precedens o zaloze zakaznikovych > dat?Pokud si jednatel kopiroval data,aby je mohl vyuzit ve svůj prospech je > vse v poradku,ale nemuze totez nastat,když zakaznikovi zazalohujete systém k > pozdejsimu obnoveni a to vcetne dat?Samozrejme bych mel svoleni podepsano > zakaznikem,ale nez se to vysvetli,tak muzu servis zabalit.Uz jen zverejnena > zprava o vysetrovani vzbudi u zakazniku neduveru a tim padem se mnou rozvaze > smlouvu.Jak se vyhnout necemu takovemu aniz bych neuchovaval zakaznikovy > zalohy?Kdyz ji udelam a zakosovi predam,tak je ve vetsine pripadu zaloha > ztracena. > > http://www.mvcr.cz/rs_atlantic/project/article.php?id=33721 Odkazovaný článek nemluví o tom, že by problém byl v uchovávání záloh. Problém je v tom, že (údajně) přišel zákazník s poškozeným diskem, firma jej zazálohovala, způsobila větší poškození tak, aby se z něj data už vycucnout nedala, zákazníkovi řekli: "Zákazník byl později upozorněn na to, že diagnostiku nemůže provést žádná jiná firma a ten byl tak vlastně přinucen využít služeb právě této firmy." Takže zákazníkovi nabídli vysokou cenu za opravu, ten se buď rozloučil s daty nebo ji přijal (kdyby šel jinam, tak si nepomůže, protože disk byl v této fázi (zřejmě) již tak poškozen, že by z něj nikdo nic nedostal). Jakmile zákazník odsouhlasil a zaplatil, dostal data (ze zálohy, kterou na začátku udělali). Takže asi tak. Se samotnou zálohou problém nebyl... S pozdravem Jiří HrazdilReceived on 24. 01. 2007, 12:11 CET
This archive was generated by hypermail 2.2.0 : 24. 01. 2007, 12:11 CET