Re: LCD monitor vs. moiré

From: Jarek Jesenský - adresa pro konference <nokia (zavinac)>
Date: 17. 02. 2006, 07:38 CET
Kdyby kamos nakupoval pres solidni eShop, vedel by ze tam ma narozdil od 
kamenneho obchodu moznost do 14 dnu vratit vyrobek i bez udani duvodu (tedy 
klidne i s jednim vadnym pixelem) obchodnikovi.

Stejnou ISO normu na pocet vadnych bodu uplatnuji vsichni vyrobci LCD, nejen 
Acer. Pouze Philips nabizi nektere rady s garanci nula vadnych pixelu po 
cele 3 roky zaruky, ovsem takovy LCD displej je samozrejme vzdy o nekolik 
tisic Kc drazsi, nez parametry shodny Acer, nebo cokoliv jineho.
Nevim, jak jste prisel na to, ze je Acer drahy, pokud tedy nepomerujete jeho 
nejdrazsi designove rady Ferrari ci Gamer s nejakymi levnymi papundeklove 
vypadajicimi neznackami?

Mimochodem nadavate na kvalitu Aceru (ktery ja nemam rad kvuli jejich pouze 
rocni zaruce poskytovane ceskym firmam), ale nezapomente na to, ze vzdy 
logicky nejvice uslysite o chybach u te firmy, ktera prodava nejvic, i kdyz 
ma +- stejne procento zmetku, jako vsichni ostatni. Acer jen za 4. kvartal 
2005 prodal v Cesku 52 tisic monitoru, tedy 20% ze vsech znacek!
Kdyby mel Acer 2% zmetku, bude na nej nadavat 1.000 lidi, zatimco na 
ViewSonic pri stejnych 2% zmetku jen 33 lidi, protoze ten ma na ceskem trhu 
podil jen 0,6%.

Jarek
www.TFT4U.cz


----- Original Message ----- 
From: "Václav Keberdle" <keberdle@gmail.com>
To: <polemika-internet@nawebu.cz>
Sent: Friday, February 17, 2006 7:09 AM
Subject: Re: LCD monitor vs. moiré


Souhlas kamoš má 1 bod nefunkční bohužel přímo proti nosu :)
14dní tiše řval do ticha vil.
Má smúlu i kdaž má ještě jeden bod nefunkční tudíž 2 je to pořád mín než 5
.
Acer považuje špatny display od 6ti chybných bodů.

BTW: pak nechápu proč je "tak" drahej > ještě jsem neslišel o bez chybným
Aceru LCD
Ostatní výrobci musí XX% LCD vyhodit který Acer klidne prodá.. 
Received on Fri, 17 Feb 2006 07:38:40 +0100

This archive was generated by hypermail 2.1.8 : 17. 02. 2006, 07:39 CET