Re: Mobilni operatori vs. zakaznik

From: Martin Svarovsky <martin.svarovsky (zavinac)>
Date: 18. 07. 2005, 14:46 CEST
MilanK napsal(a):
>>Viz napr. ceny Orange na Slovensku kde se zacina
>>uctovat po te 30s...
> 
> 
> Necital si predtym Dusiho..
> To bolo - oni si to vypocitali, ci si mozu dovolit taky marketingovy
> tah - a uz hodne dlhu dobu sa hovory v SK uctuju po sekundach.
> A teraz niekedy nabehli na take iste uctovanie aj pri hovoroch do 
> zahranicia. Urcite si zratali ze valna vacsina hovorov tu polminutu
> presahuje, takze toto je dobra reklama za pomerne malo penazi.
Takze operator ma spocitane ze poplatek za spojeni se v prumernem hovoru 
rozpusti a na delsich hovorech bude vydelavat treba o kus vic.
To, jakym zpusobem je cena pro klienta prezentovana zalezi jen na 
operatorovi a jeho marketingu - pro sebe si cenu rozdeluje podle svych 
kriterii. Treba ET zjistil ze jeho zakaznici lepe akceptuji drazsi 
hovory pod minutu a naopak "levnejsi" dalsi provolane minuty a vteriny 
(lze to povazovat za benefit) a tak to nabizeji timto zpusobem. Tech par 
jedincu kterym se to nelibi mohou pri statistickem zpracovani zanedbat 
nebo se jich treba chteji zbavit protze maji spocitano ze na nich 
ztraceji (rozumej: vydelavaji mene nez na vetsine). A protoze ET je 
soukromy subjekt a ne statni instituce tak si to muze v klidu dovolit.

-- 
S pozdravem
Martin Svarovsky
Received on Mon, 18 Jul 2005 14:46:49 +0200

This archive was generated by hypermail 2.1.8 : 18. 07. 2005, 14:46 CEST