Vážený pane, Odpovídám na Váš dotaz ve věci účtování hovorného za každou započatou minutu u mobilních operátorů. Co se týká telefonních služeb, zpravidla jsou ceny hovorného sjednány předem a spotřebitel vědomě přistupuje na podmínky operátora (v případě započaté minuty účtování hovorného za minutu). Tudíž se účtování provádí za podmínek předem sjednaných a nedochází k porušování zákona o ochraně spotřebitele, konkrétně ust. § 3 c) . Z uvedeného důvodu nepovažujeme za nutné se Vámi popisovanou záležitostí zabývat, neboť se jedná o soukromoprávní oblast. S pozdravem Alice Barešová abaresova@COI.CZ vedoucí oddělení metodiky všeobecné kontrolyReceived on Mon, 18 Jul 2005 14:37:10 +0200
This archive was generated by hypermail 2.1.8 : 18. 07. 2005, 14:37 CEST