Re: Mobilni operatori vs. zakaznik

From: Martin Svarovsky <martin.svarovsky (zavinac)>
Date: 18. 07. 2005, 13:58 CEST
Kit napsal(a):
>>>Je tam napsáno "Nástupní sazba", tzn. je to poplatek za to, že
>>>nastoupíš. Ale to se Ti tady všichni snažíme vysvětlit.
>>
>>Samozrejme vim, ze je to nastupni sazba, to mi vysvetlovat nikdo nemusi. Otazka je, za co to je...
>>F.
> Přece za NASTOUPENÍ DO AUTA.
A ted se F. zepta (zcela logicky) "Proc mam nekomu platit za nastoupeni 
do auta? Nastoupeni prece nic nestoji?"

A muzeme pak oponovat ze ano: milion nastoupeni a posazeni se do auta mi 
znici sedacku --> budu muset koupit novou a to neco stoji, navic po 
kazdych 10.000 nastoupeni je sedacka (potahy) tak zaprasena ze je 
potreba ji vycistit (dalsi prachy). Kdyz budu chtit odvezt jen 1m tak by 
taxikar prodelal: jen nastartovani a protoceni motoru bude stat vic nez 
ty cca 2 halere, navic mi musi vypsat/vytisknout stvrzenku, jizdu zapsat 
do ucetnictvi, nechat zauctovat...
Kdybych chtel odbourat nastupni sazbu tak by logicky melo nasledovat 
zvyseni kilometrove sazby aby se tak kompenzovaly ztraty na jizdach 
kratsich nez obvyklych (...ztraty na hovorech kratsich nez 1 minuta). 
Viz napr. ceny Orange na Slovensku kde se zacina uctovat po te 30s...

Obavam se ze vetsine ze zde polemizujicich je toto vse jasne a pokud by 
chteli podnikat tak by asi vsechny tyto faktory brali v uvahu pri tvorbe 
cen. Pri tvorbe cen ad hoc sice muze vydelavat ale nevi proc vydelava - 
to si podle mne nemuze treba Eurotel dovolit pokud chce efektivne 
fungovat, a nemuze si to ve finale dovolit ani ten taxikar, proto 
prebira fungujici cenovy model nebo treba okrada zakazniky, pricemz 
druha varianta je pro firmu z dlouhodobeho hlediska rizikova a 
neperspektivni...

-- 
S pozdravem
Martin Svarovsky
Received on Mon, 18 Jul 2005 13:58:32 +0200

This archive was generated by hypermail 2.1.8 : 18. 07. 2005, 13:58 CEST